van wie springles in groningen?

Moderators: Neonlight, Amaryllis, C_arola, Just_Sannee

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

marlo

van wie springles in groningen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 09:31

van wie heb jij springles in groningen?
en wat is het niveau van je instructeur/ trice?
rijd je zelf ook wedstrijd gericht of is het voor 'de lol'?

momenteel paardloos

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 12:24

Een springtalentje uit onze buurt krijgt (of kreeg?) les van Jur Vrieling en eentje gaat over de provinciegrens: naar Hester Klompmaker.

Zelf krijg ik dressuur en springles van Eltjo Kamminga. Zelf heeft hij ZZ gesprongen en in Groningen is hij bekend als jurylid & parcoursbouwer (op nagenoeg ieder parcours hier moet hij wel één van die twee taken uitoefenen).

Jammergenoeg kreeg ik pas les van hem nadat ik gestopt was met wedstrijden rijden. Ik was net negentien en heb mijn pony verkocht (was M springen met hem bij de E-pony`s, terwijl hij (nu) een D-pony is). Ik heb veel bijgeleerd van m`n instructeur. Dat had ik goed kunnen gebruiken in de tijd dat ik nog concoursen liep. Maar dankzij z`n lessen weet ik wel dat IEDER paard dat het leuk vindt ook KAN springen (Groningers, Hafjes, Tinkers, Fjorden, Friezen, Tuigers, noem maar op).

Michel, you were my North, my South, my East and West, my working week and my Sunday rest. 29-06-1979 - 26-08-2010
Dankbaar, rijk, gelukkig. 14-02-2014 en 18-06-2015: welkom lieve Sarah Elizabeth en Rosalie Hannah

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie