Prive les Eddy Modde, Natural Horsemanship....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dainese

Berichten: 91
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-01 16:20

Aanstaande zondag 2 december heb ik een priveles van Eddy modde, gediplomeerd NH instructeur voor de NH methode volgens Pat Parrelli. Ik doe dit omdat ik een aantal problemen heb met mijn huidige bijrijd Appaloosa waar ik zelf niet meer uitkom, dit is iets waarbij ik zelf al van alles heb geprobeerd om de problemen op te lossen alleen verzint het paardje steeds iets nieuws en ben ik nu uitverzonnen. Omdat ik niet wil vervallen in allerlei onorthodoxe methodes heb ik besloten om een expert te vragen op het gebeid van NH in de hoop dat hij me verder kan helpen om dit op een diervriendelijke manier op te lossen. Wie heeft er hier ervaringen met Eddy Modde (goed of slecht) en kan me iets meer vertellen over wat ik kan verwachten?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dainese op 2001-11-26 18:12 ]</font>


Natascha

Berichten: 6845
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 07:52

ik ken hem niet persoonlijk maar alleen via de Pat Parelli newsgroup (savvy.nl). Ook heb ik hem eens aan het werk gezien bij een Parelli clinic. Ik doe zelf ook veel Parelli oefeningen bij mijn paard dus ben de Parelli methode wel gewend. Voor iemand die het voor het eerst ziet zul je vast nog wel eens denken dat er veel met touwtjes gewapperd wordt. Mijn vriend houdt hier niet zo van, maar van alle paarden die ik toen op die clinic zag was er geeneen over de zeik van het touw dus dat zal ook wel meevallen. Ik vind dat het erg lijkt op Emiel Voest en andere NH goeroes. Je werkt met je paard met een leadrope en een touwhalster met als doelstelling dat je paard respect voor je krijgt (en jij natuurlijk ook voor je paard). Dit dmv een aantal oefeningen waaronder the 7 games. Hierover kun je meer lezen op http://come.to/veldman geschreven door iemand anders van de PP newsgroup. Ik denk dat deze site (het parelli gedeelte natuurlijk) wel een goed beeld geeft over wat je kunt verwachten. Knipoog

Niets zo charmant als een paard in her land.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Googlebot en 26 bezoekers