Manege in Purmerend wie helpt?

Moderators: Neonlight, Amaryllis, Just_Sannee, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Irene2510

Manege in Purmerend wie helpt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-04 09:26

Hallo allemaal,

Graag wilde ik weten of jullie mij wat meer kunnen vertellen. Is manege de Wheermolen nu overgenomen? Zoja hoe lang geleden is dat? En weet iemand de openingstijden van deze manege? En welke eigenaar zat er zo'n 6 a 7 jaar geleden in? Zou leuk zijn als iemand mij dit kon vertellen!

Groetjes Irene

"Een goede ruiter hoort dat zijn paard tegen hem praat, een uitstekende ruiter hoort zijn paard zelfs fluisteren, maar een slechte ruiter hoort zijn paard niet eens schreeuwen."

aksuds

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 11:15

Hallo,

Ik denk dat ik je wel een beetje op weg kan helpen.
Na dat Koen en Anja eruit zijn gegaan hebben Ramon en Wendy het overgenomen.
Helaas is de manege ik denk zo'n 2 jaar geleden weer verkocht
aan Hein, maar het laatste nieuws wat ik daar weer van heb gehoord is dat deze failliet is gegaan (ik weet niet zeker of dit waar is)
Ik geloof dat hij er nog wel inzit, maar hoe of wat dat verder gaat kan ik je helaas niet vertellen, want ik kom er niet meer. Ik zou haast zeggen als je wilt gaan kijken omdat het er vroeger zo gezellig was doe dat niet want je komt van een koude kermis thuis.
Heel erg jammer dat het zo is gelopen, maar gelukkig heb ik nog wel hele
leuke herinneringen aan de tijd dat het nog gewoon een leuke manege was!

* een paard zonder ruiter is altijd een paard, een ruiter zonder paard is slechts een mens *

Irene2510

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-04 14:00

Bedankt voor je reactie!

"Een goede ruiter hoort dat zijn paard tegen hem praat, een uitstekende ruiter hoort zijn paard zelfs fluisteren, maar een slechte ruiter hoort zijn paard niet eens schreeuwen."

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie