Ervaringen met Wieke Huisman

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
1metjePaard

Berichten: 389
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Alphen (nb)

Ervaringen met Wieke Huisman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 09:33

Mijn vraag is dus wie Wieke Huisman kent en haar bij je paard heeft gehad en wat je ervaringen zijn.

texela

Berichten: 680
Geregistreerd: 21-11-03
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 22:00


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 22:10

Ja, ik! Ze is in de afgelopen winter bij mij en mijn paard geweest. Het heeft mij toen in ieder geval een heleboel geholpen. Ze heeft mijn paard eerst even buiten de stal bekeken en tijdens het opzadelen en eigenlijk ben ik er toen al heel snel opgegaan (we hebben dus geen grondwerk o.i.d. gedaan, vond ik trouwens ook helemaal niet erg).

Voor meer info kun je me PB-en.

Pendrag

Berichten: 558
Geregistreerd: 21-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 22:55

Ken ik zeker. Heb cursus bij haar gedaan met een ernstig mishandeld paard. Heeft enorm goed geholpen. Hele leuke vrouw met een enorme kennis van zaken. Veel hart voor de dieren waar ze mee werkt en leuk in de omgang.

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 23:55

Heb ooit een clinic van haar bijgewoont,. Heel interessant. Het paard van een vriendin van mij heeft er zeker wat aangehad!

1metjePaard

Berichten: 389
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Alphen (nb)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 09:04

Kan iemand mij vertellen wat ze vraagt aan reiskosten en per uur als ze langs komt??
Wel fijn om deze positieve berichten te lezen. Wil haar laten komen voor het trailer laadt probleem van mijn paard wat opgelost leek maar wat naderhand weer op een drama uitliep wil binnenkort weer gaan oefenen maar wil graag een goede start. Iemand van stal gaf mij Wieke haar naam door.

En dan laat ik haar ook gelijk kijken naar wat rijtechnische probleempjes, links blijft ze toch te stijf naar mijn zin.