wennen??/of missen??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MaraYvette
Berichten: 3799
Geregistreerd: 22-12-03

wennen??/of missen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 18:19

hallo

daar ben ik weer Haha! ik heb jullie verteld dat ikmijn pony verkocht heb, ze is via via op n manege gekomen... en daar gooit ze er dus iedereen of in ieder geval veel af!!!! iwets wat ik had toen zij n zadel niet accepteerde... maar na aanschaf vann ander zadel geen last meer van gehad wel met de verandering van waa ze stond toen ze bij mij kwam... heeft ze even n week de tyd gehad te wennen... kan t zo zijn at ze mij , de omgeving,buitenritten of alles mist??

groetjes

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 18:24

Ik denk dat de pony er erg veel moeite mee heeft dat er ineens heel veel verschillende mensen op 'm rijden. Mensen die allemaal weer anders rijden.
Als het eerst een eigen pony is geweest met 1 baasje, is het wel een grote verandering.

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:34

Heb je haar met zadel verkocht? Anders kan het wellicht zijn dat dit zadel niet goed past, omdat ze dat bij jou ook deed.

develsgirl

Berichten: 294
Geregistreerd: 29-09-04
Woonplaats: buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:51

niet iedere ruiter heeft de zelfde gewoonten en ieder heeft een andere hand ik heb een paard dat iedereen eraf gooit als ze te hard zijn met de handen en dat gebeurd nogal eens op een manege
als ze de teugels losjes laten hangen is er niks aan de hand en loopt ie gewoon in de krul
hiermee bedoel ik te zeggen dat het meestal gewoon aan de ruiter ligt
jou missen doet ie vast wel zeker als je er lief voor was!!!
een paard heeft een heel goed geheugen en zal jou ook niet vergeten.
en meschien ligt het zadel inderdaat niet goed of heeft ze last van d'r rug of zo maar dat denk ik niet dit zie je namelijk vaker