Welk merk houdt rekening met brede schouders?

Moderators: C_arola, Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

daffodil

Welk merk houdt rekening met brede schouders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 11:04

Wie weet welk merk er rekening houdt met wat bredere schouders? Ik moet op termijn weer op zoek naar een nieuw wedstrijdjasje en de laatste keer dat ik dat gedaan heb, heb ik alle (echt alle) ruitersportzaken in de regio ZH gehad, en uiteindelijk bij Verhoef geslaagd. Een of ander vaag duits merk maar t zat goed en daar was ik blij mee.

Ik zoek dus een getailleerd, lang model, rijjasje maar met voldoende schouderruimte. Heb helaas niet de smalste bouw van moeder natuur meegekregen en menig manspersoon is jaloers op mijn schouderpartij....

Wie weet er nog een merk anders dan de gewone Pikeur, Cavallo, Eurostar, Harry's horse etc. etc.
Prijs maakt me niet zoveel uit.

JazzOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 11:21

Goede vraag, ik zoek ook al een tijdje naar zo'n merk!! (Bij Pikeur kan je wel op maat laten maken maar daar hangt wel een prijskaartje aan)

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 11:31

Ik had vroeger een Horka rijjasje met een stretch rug en ik heb ook een stevige schouderpartij en dat ging eigenlijk prima, geen idee of die nog gemaakt worden dat zou je na kunnen vragen.

Hulp bij trailerlaadproblemen, kijk op mijn site http://www.horse-assist.nl
Sinds kort ook paardentaxi! De enige in omgeving Vianen/Utrecht/Leerdam.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 11:35

ja dat vraag ik me ook wel af!
ik heb ook best brede schouders (veel zwemmen Knipoog) en ik zit ook altijd krap in rijjasjes en blousjes in het algemeen..
ik heb er nu eentje (weet ff merk niet) en daar zit ik eigenlijk veel te krap in..

I begged you baby can you please not go...
cause I need somebody to talk to

Neej fotografeert! rckfotografie.nl
Ned Lux Int Bel Dk Hr Ch. Forever Texas from ChurchKnights NJK'11 BelW'12 BNLW'14 BNLW'16 Ollie krijgt er een broertje bij!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie