halsdeken, manen dood of niet?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Liselot

halsdeken, manen dood of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 12:44

als eef geschoren wordt van het winter wil ik aar graag en halsdeken om doen omdat ze de hele dag op de weide staat.
maar nu hoor ik steeds verhalen over dat de manen verstikken en ze dus uitvallen.
dat is wel het laatste wat ik wil hebben Haha!

wat zijn jullie ervaringen met halsdekens en zijn er ook halsdekens (of losse halsstukken) die niet "verstikkend" werken en dus de manen intact laten?

oh ja, rambo kan ze niet op omdat die te smal zijn op de borst (of er moet een model reder uitvallen)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 12:46

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

joelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 12:47

Wij hebben voor onze pony een rambo met hals eraan vast. Vorig jaar is er een stuk van haar manen uitgevallen. Dit jaar gaan we het anders doen, als ze s avonds op stal staat, klappen we de hals naar beneden. Als ze de wei in gaat, gaat de hals weer op. Kijken of dit beter werkt.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 12:48

tnx karin, ik had al gezocht... maar de zoekfunctie en ik zijn niet de beste vriendjes Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 12:49

Zal ik deze dan maar sluiten? Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten