Ruiterkamp voor volwassenen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
santalyd
Berichten: 83
Geregistreerd: 19-07-04
Woonplaats: Lienden

Ruiterkamp voor volwassenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-04 00:14

Mijn vriend en ik rijden nu een paar maanden op een verzorgpaard, maar omdat wij net zo weinig ervaring hebben als zij zouden we graag wat meer ervaring opdoen. Ik ben 10 jaar geleden ofzo een week naar een ruiterkamp geweest en heb daar enorm veel geleerd. Nu zou ik samen met mijn vriend graag naar zo'n soort kamp gaan, om op die manier op een leuke manier veel ervaring (en zelfvertrouwen Lachen ) op te doen in een korte tijd die we vervolgens kunnen toepassen.

Wie weet waar een ruiterkamp voor volwassenen georganiseerd wordt? Ik kon via de zoekfunctie en via Google niet echt vinden wat ik zocht, maar misschien heeft iemand hier ervaring? Alvast bedankt!!

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 00:40

misschien vind je wel wat als je instructiekamp invuld? Zo noenem ze oko vaak kampen voor volwaasenen. Ik ga volgend jaar waarschijnlijk naar manege peolenburgh in schoorl, www.poelenburgh.nl, en weet dat er ook nog een in friesland zit, die naam weet ik zo 1-2-3- even niet.

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 07:34

Bij voldoende deelname organiseren wij vanaf volgend jaar een kamp voor 18 jaar en ouder, mss is dat wat. Meer info kun je vinden op http://www.home.zonnet.nl/stalsintels . Succes ermee OK dan!

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 09:00

He dat zou leuk zijn!

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 09:08


DS_anne
Berichten: 138
Geregistreerd: 25-08-04
Woonplaats: Heukelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 16:43

Kijk eens op de bovenste site in mijn onderschrift. DS geeft weekend en weekcursussen voor volwassenen. Daar leer je op een vriendelijke manier met je paard omgaan. Dus loswerken, longeren, rijden met en zonder zadel enz enz. Voor meer info kun je het best op de site kijken.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 17:03

Chronos schreef:
www.ervemeenderinkboer.nl er gaan daar ook regelmatig bedrijven naar toe en het is juist ook voor volwassen heel erg leuk.



Daar zitten ook bungalows bij waar je in kunt, ik ben er zelf ook geweest, je leert daar zeker heel erg veel!! *LOL*

santalyd
Berichten: 83
Geregistreerd: 19-07-04
Woonplaats: Lienden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-04 08:59

Iedereen bedankt voor de reacties, zo moet het lukken een leuk kamp te vinden

confetti schreef:
Bij voldoende deelname organiseren wij vanaf volgend jaar een kamp voor 18 jaar en ouder, mss is dat wat. Meer info kun je vinden op http://www.home.zonnet.nl/stalsintels . Succes ermee OK dan!


Ik had jullie website al gevonden via via, alleen voor 18+ stond er verder niets bij, alleen dat alles op aanvrag was. Doen jullie kampen voor een week of ook per weekend of..? En aan wat voor prijs moet ik denken?
Bedankt!

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 10:54

santalyd schreef:
Iedereen bedankt voor de reacties, zo moet het lukken een leuk kamp te vinden



Ik had jullie website al gevonden via via, alleen voor 18+ stond er verder niets bij, alleen dat alles op aanvrag was. Doen jullie kampen voor een week of ook per weekend of..? En aan wat voor prijs moet ik denken?
Bedankt!

ben ik ook best beniewd naar, ik wil volgend jaar namelijk ook graag zoiets met annebel gaan doen.

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 11:07

DS_anne schreef:
Kijk eens op de bovenste site in mijn onderschrift. DS geeft weekend en weekcursussen voor volwassenen. Daar leer je op een vriendelijke manier met je paard omgaan. Dus loswerken, longeren, rijden met en zonder zadel enz enz. Voor meer info kun je het best op de site kijken.


>;) jep... toppunt van vriendelijk met je paard omgaan

Tis idd zo dat de meeste kampen maar tot 18 jaar gaan. Het zou best voor een hoop mensen intressant zijn om er ook een voor volwassenen te hebben. Ik weet wel dat je bij van Loon een paar dagen een paard kan huren en daar kan overnachten. k weet alleen niet of je dan met n groep gaat of dat het de bedoeling is dat je zelf gaat.

Hessy
Berichten: 89
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 15:31

Stal 't Reelaer verzorgt ook trainingsweekendjes voor volwassenen. www. reelaer .nl. Altijd erg leuk daar. gr

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 17:21

Je kan ook op trainingsweekend op Les Chevaux! Is heel leuk en je leert er super veel!Moet je maar eens kijken op www.leschevaux.nl

rink

Berichten: 1846
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Buinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 21:21

les chevaux in buinen organiseren weekenden maar je kan ook met z,n tweetjes in vak huisje www.leschevaux .nl