Welk blad blijft er dan over ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saar4
Berichten: 2348
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 18:00

Your horse is echt heel leuk. Het is alleen heel duur. Ik geloof iets van 7 euro per nummer. Ik koop het af en toe.

Zelf ben ik geabonneerd op bit. De laatste jaren bestaat helaas wel een erg groot deel van de bit uit advertenties en de artikelen zijn vaak vrij oppervlakkig geschreven.

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 18:05

Ik heb een aantal jaar een abonnement op de Bit gehad maar vond het steeds meer op een reclame blad lijken.
En daar ga ik niet voor betalen
Zeker niet als ze steeds maar weer dezelfde onderwerpen hebben... (met zeer duidelijk dezelfde sponsors )

Hier komt nu nog: In de Strengen (KWPN), Welsh Magazine (NWPCS), De Hoefslag, Paardenkrant, Paard & Sport, Mensport en WPC Bulletin.
Ik wil nog eens gaan kijken voor 2 Engelse bladen maar dan gaat er wel wat aan NL bladen uit...

judithM
Berichten: 1497
Geregistreerd: 17-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 18:47

Mensport is een leuk blad maar wel echt voor de menners onder ons!

Kanzi
Berichten: 2656
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 19:47

Ik kocht de Bit soms los, maar je betaalt er (te) veel voor en hebt hem ook zo uit.
In plaats van een paar keer zo'n tijdschrift te kopen tel ik die bedragen bij elkaar op en koop af en toe een goed paardenboek! Ze gaan dieper op het onderwerp in, (vind Bit een beetje oppervlakkig) en ik heb er dus wel meer aan. Bovendien heb je over 10 jaar dan nog plezier van je uitgave.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 12:47

ik werd net gebeld door de bit met een aanbieding;de bit van 61 euro voor 52 euro, ik vroeg of de korting van divoza daar nog overheen mocht, dat was goed, heb nu dus een jaarabonement van 42 euro!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 21:27

Zelf 42 Euro vind ik nog te veel voor de Bit...Lips are sealed

prompter

Berichten: 11146
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 21:33

Ik vind Bit eigenlijk het enige Nederlandse blad dat een beetje de moeite waard is, als is het tegenwoordig minder interessant dan vroeger. Waarom bestaat er nou toch geen Nederlandse Your Horse of Cavallo...

Kanzi
Berichten: 2656
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 21:45

promptertje schreef:
Waarom bestaat er nou toch geen Nederlandse Your Horse of Cavallo...


Jaaaaaaaa.......neem ik gelijk een abo!!! Haha!

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 22:12

promptertje schreef:
Ik vind Bit eigenlijk het enige Nederlandse blad dat een beetje de moeite waard is, als is het tegenwoordig minder interessant dan vroeger. Waarom bestaat er nou toch geen Nederlandse Your Horse of Cavallo...


Is de Cavallo duits? Die heb ik in zwitserland een keer ingekeken, maar de helft van het blad bestond uit advertenties.
Ik lees de bit (het bit?) heb nu een proefabo en het bevalt wel. Het zal na een paar jaar best gaan vervelen qua onderwerpen, maar dat heb je met alle bladen wel. Vind bit juist niet zo extreem wedstrijdgericht. Verder lees ik ook de p&s, maar eigenlijk alleen omdat ik 'm toch krijg, dus waarom niet even inkijken.

prompter

Berichten: 11146
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 23:02

Ja, Cavallo is Duits, komt met hele nieuwe onderwerpen en originele tests, en durft met de "manegetest" wel even een stapje verder te gaan dan Bit... Over twee weken ga ik weer een dagje naar Duitsland, dan gaat de Cavallo geheid weer mee terug Lachen.

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 23:19

Hm, misschien moet ik 'm dan toch ook maar een keer aanschaffen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 23:22

Mijn tip: als je niet kunt kiezen, neem dan geen abonnement maar koop losse nummers. Ik koop de Hoefslag en de Bit ook alleen maar als er een artikel in staat dat ik het bewaren waard vind. Op die manier haal ik misschien een kwart van alle nummers in huis, maar ik ben er dan ook vrij weinig geld aan kwijt.