Draver gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pharlap
Berichten: 1665
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: spijkenisse

Draver gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 20:47

Wie heeft enkele weken geleden een donkerbruine draver gekocht met zwarte onderbenen en verschrikkelijke mooie dikke manen en staart.
Hij is ongeveer 1,58 tot 1,60 hoog en is een ruin.
Hij kan heel goed dressuur lopen en hij kan ook springen, maar hij heeft buien waarbij hij ook heel eigenwijs kan zijn.
Hij komt uit Spijkenisse bij manege Kraak vandaan ( ook wel manege de ruiterhoek ).
Hij kan verkocht zijn vanuit Spijkenisse door Henk Kraak, maar ook vanuit omgeving hellevoetsluis of rockanje door Dhr Jan Ketting.
Het kan zijn dat Jan Ketting hem elders in het land verkocht heeft aan een manege of via een paardenmarkt aan een manege eigenaar of particulier.
Mijn vriendin heeft hem een aantal jaren geleased en ook zelf dressuurmatig ingereden. Zij heeft hem ook de naam Ardjuna gegeven, maar we denken niet dat hij met deze naam verkocht is.
Toen hij in Spijkenisse kwam zat er geen papier bij.
Mijn vriendin moest wegens omstandigheden deze zomer stoppen met leasen, na 3 jaar plezier van hem te hebben gehad. Ardjuna stond toen op de wei in Hellevoetsluis, en Ardjuna is niet meer terug op de manege gekomen.
Ardjuna moet begin September verkocht zijn.
Zij is erg verdrietig omdat ze niet te horen krijgt waarheen Ardjuna verkocht is, en voor haar gevoel kan hij nu heel slecht terecht gekomen zijn.
We willen graag weten waar hij is om zo te weten of het goed met hem gaat, en misschien dat iemand anders die hem gekocht heeft wel vragen over hem heeft, dan kan zij die beantwoorden.
Nog 1 ding over Ardjuna, als hij loopt dan tikt hij met zijn achterbenen tegen elkaar en als hij hard draaft kan hij met zijn achterbenen zijn voorijzers eraf tikken.
Als iemand hem denkt te kennen of hebben of ook maar iets weet dan zou ik dat graag horen.
Het is niet lang geleden dus er moet iets bekend zijn.
Alvast bedankt.