Hoe betrouwbaar is jouw instructie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 14:05

Ik les bij mijn instructeur op stal en hij is daar eigenlijk altijd wel
(dus ik merk het ook niet als hij me per ongeluk eens vergeten zou zijn Knipoog )

Bij de vorige had ik idd ook weleens problemen met laat of niet afbellen, maar daar wen je vanzelf aan. Gewoon even checken voor je van huis gaat Clown

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 15:46

Hmpf... Ik ken het probleem. Ik ben zelf zeer punctueel, dus ik heb mij kapot geergert! Nadeel was dat de dame in kwestie wel goed was. Toch ben ik gestopt bij haar (na een zoveelste keer niet-op-komen-dagen) en ga ik nu naar mijn (nieuwe) instructeur toe. Kost meer tijd, maar scheelt een hoop stress.

*edit: typefouten*

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 15:49

Sjuimpje schreef:
Nog nooooit gehad
Mijn huidige instructrice/-eur verzetten nog wel eens iets, maar dat krijgik per sms altijd ruimschoots van te voren te horen.


Zo doen wij het ook! En werkt uitstekend, ik weet zeker dat ze me niet laat barsten!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 16:18

Nooit problemen mee, ze laat het altijd weten. Ik heb in principe op een vaste dag les, maar de tijd wisselt nog wel eens en dat wordt altijd goed gecommuniceerd.
Zelfs toen ze haar auto kapot had gereden en zelf ook niet helemaal meer ok was belde ze nog netjes af en dat is nou een situatie waarin ik me kan voorstellen dat een telefoontje naar een lesklant er nog wel eens bij in schiet.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-04 22:55

Tja..... vandaag lag er een briefje voor mijn stal dat ze het vergeten was........ Kweet nog niet zo goed wat ik daar mee moet?! Het is toch altijd een vaste dag/tijd en aan de andere kant, als je zo 'vergeetachtig' bent schaf je toch een agenda aan? Ik had het er nog met mijn stalhoudster over en het is echt nog 1 x en het houdt voor mij op. Ik wil heel graag en zet mij er volledig voor in en dan verwacht ik ook wat terug. Maar bedankt voor de reakties.