Rijden met 'toeschouwers'

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
germie

Berichten: 25916
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 08:50

Kan me helemaal niets schelen, of ik er nu afval, of dat het goedgaat, het maakt mij niets uit.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 09:04

mij maakt het niet uit zolang het maar geen penny meisjes zijn!!!

Sting

Berichten: 12856
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 09:12

Ik vind het wel leuk als ze commentaar geven, maar dan moeten ze zelf wel aardig kunnen rijden, anders heb je dr weinig aan..
Bij wedstrijd vind ik het altijd wel leuk, bij les minder, omdat het dan soms ook minder goed gaat Lachen.

Fem007
Berichten: 67
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 09:32

Ik vind het behoorlijk irritant. Zeker als je wat nieuws aan het uitproberen bent het het er nog slecht uitziet.

Maar ik probeer er dan niet op te letten en net te doen of ik alleen ben. Lukt helaas niet altijd...

En ongevraagd advies kan ik maar van een paar mensen hebben bij ons op stal.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 09:50

Op zich maakt het me niet zoveel uit.
Maar toen ik voor het eerst met S&T in het Z reed en Alex van Silfhout stond langs de kant naar me te kijken kreeg ik toch wel de kriebels en werd wat onzeker. Zit het allemaal wel goed en netjes, niet te strak te los oid Bloos

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 10:25

Meestal maakt het me niet zo veel uit als er mensen staan te kijken.
alleen als het slecht gaat en iedereen die staat te kijken en zich er dan mee gaat bemoeien, daar heb ik een hekel aan.

Rona, Linanda en Oackly

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 10:33

Het kan heel erg leuk zijn hoor, ooit zei iemand, toen ik net klaar was met rijden: bedankt voor de demonstratie Lachen. Daar moest ik wel erg om lachen.

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 12:05

Ik vind het wel lekker als er mensen staan te kijken. Ik heb ook het idee dat mijn paard zich er lekker bij voelt. Zelf zit ik ineens trots op mijn paard.

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 12:15

Ik probeer beter mijn best te doen, dat is dus niet zo erg. Maar als het echt roddelaars zijn kunnen ze mij de pot op. Dan weet ik meteen met wie ik te maken heb.

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 12:19

Mijn pensionstal is ingekort tot slechts 4 personen, ik rijd dus nooit voor 'publiek', helaas kan ik dan niet goed oefenen voor wedstrijden...

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 12:21

het doet me niks!
behalve als mijn instructrice ,tevens pensionhouder staat te gluren,dan denk ik:o,jee ik doe het vast niet zoals het in de les vertelt is!!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 12:23

Wij hebben ook zelden publiek, gelukkig maar want ik zou me er niet op mijn gemak bij voelen.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 12:25

Het ligt er bij mij aan wie er kijkt. Is het een manegeklant op de manege terwijl ik aan het rijden bent, maakt het me niets uit. Maar als ik bijvoorbeeld op Prodigy rijd en er dan mensen gaan zitten kijken, dan word ik super onzeker. Dat zijn allemaal wedstrijdruiters en kijken vaak op je neer. Ik word dus onzeker en vanaf dat moment lukt niks meer. Heel vervelend.

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 12:42

Het maakt mij meestal niet echt uit of er mensen staan te kijken.
Maar van bepaalde mensen die je echt aan staan te staren (en dan nog niet eens commentaar geven) alsof je niks kan, daar kan ik echt niet tegen

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 14:44

het maakt me pas uit als ze zich ook nog met mijn rijden gaan bemoeien en commentaar gaan geven. Dat vind ik wel irritant.
Ik heb eerst gestald gestaan op een manege, ik ben dus wel wat gewend aan kijkers...


Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 15:06

Mij boeit het ook echt helemaal niks. Als ik bezig ben let ik nogal weinig op andere mensen, ik kan zelfs zo geconcentreerd zijn dat ik mede-bakgebruikers van hun sokken ga rijden... daar moet ik wel eve op letten Lachen
Op wedstrijd vind ik het ook niet echt erg. ben ik ook gewoon lekker bezig met rijden... Soms is het wel om te scheuren, dan staan mensen langs de kant over je te praten ofzo terwijl mijn moeder ernaast staat.. Die komt dat dan later helemaal enthousiast doorroddelen..en soms is het gewoon erg grappig..Vooral als het van die pennymeisjes zijn :-D

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

trisca

Berichten: 5744
Geregistreerd: 29-09-04
Woonplaats: Nieuw Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 15:11

Ik ken het gevoel. Ik heb een tijd een bak aan de weg gehad, mensen gingen gewoon in de berm parkeren en de hele training kijken!!!
Als het paard lekker loopt is dat niet zo erg, maar als je een paard zadelmak aan het maken bent, heb je echt wel meer aan je kop!
Nu heb ik het nog wel op de manege, vooral omdat ik les geeft kijkt iedereen je op de vingers, maar het went

Ik maak kleding in opdracht: www.irisholt.nl
moeder van Daisy (24-04-09) en Mike (03-05-11) :):)

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 22:11

trisca schreef:
Ik ken het gevoel. Ik heb een tijd een bak aan de weg gehad, mensen gingen gewoon in de berm parkeren en de hele training kijken!!!
Als het paard lekker loopt is dat niet zo erg, maar als je een paard zadelmak aan het maken bent, heb je echt wel meer aan je kop!
Nu heb ik het nog wel op de manege, vooral omdat ik les geeft kijkt iedereen je op de vingers, maar het went


Als ik op de wei rijd omdat de bak te stoffig is in de zomer dan heb ik dat ook altijd dat mensen aan de kant gaan kijken. Er is zelfs eens een jongen met een RD4 vrachtwagen komen kijken Nagelbijten / Gniffelen

Ook de buren kijken regelmatig over de muur heen. Of het slecht gaat of goed, ik vind het wel leuk als mensen interesse tonen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, monsera, xSuuzerd en 141 bezoekers