Clinic te Vught

Moderators: C_arola, Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Carri

Clinic te Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-04 19:35

Volgende week dinsdag is er een clinic met Anky, Tineke, Edward e.a. heb ik zonet vernomen. Waar kan ik meer info vinden? Is er een website? Wij komen vanuit Antwerpen en willen zeker zijn dat er nog plaatsen zijn.

Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 20:19

http://www.alprostables.nl/2004/clinics.htm kijk hier maar eventjes Lachen

Ik weet alleen niet of er nog plaatsen vrij zijn Scheve mond

[edit]typfoutje en hebbes:

Citaat:
Dinsdagavond 1 oktober 2002 wordt in manege "De Vughtse Hoeve" de derde editie van DressuurClinic Vught "Terugblik op Jerez" gepresenteerd.

Anky van Grunsven, Tineke Bartels, Edward Gal en Imke Schellekens-Bartels presenteren deze avond DressuurClinics. De doelstelling van deze clinic is zeker niet zoals een "standaard" clinic, er wordt vooral veel gereden door de ruiters zelf.
Ook zal er een demonstratieles gegeven worden waaronder enkele bezoekers worden uitgenodigd om met hun eigen paard aan de clinic deel te nemen!
Anky van Grunsven zal in samenspraak met Tineke Bartels het "losrijden" van een Grand Prix paard demonstreren, waarna Anky de avond afsluit met een Grand Prix kur op muziek.

Nieuw dit jaar is dat de bezoekers kans maken op een gratis prive-les op de thuisbasis van een van de ruiters!
Onlangs zijn er al honderden kaarten verkocht.

Kaarten en/of meer informatie kunt U verkrijgen via: www.horses.nl/dressuurclinic
of tijdens kantooruren via telefoonnummer
0031-(0)73-6560383 (b.g.g. 0031-(0)622376021).

Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie