Bezorgd.. weet iemand hoe dat gaat?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Bezorgd.. weet iemand hoe dat gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 17:07

Stel je voor dat je je paard op een stal hebt staan waarvan de andere paarden er slecht/onverzorgt bijstaan.. als de dierenbescherming dan langs komt en ze nemen de paarden in beslag dan weten hun natuurlijk niet dat mijn paard daartussen staat (ja ze ziet er wel goed uit) dus zullen ze haar dan ook meenemen, ookal ziet ze er goed verzorgt uit? en als ze haar meenemen en ik toon aan dat het mijn paard is (papieren ed) dan kan ik haar toch gewoon terugkrijgen?

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 17:09

ja volgens mij kan je haar daar gewoon weer terugkrijgen
maar als jouw paard ern goed bij staat, gaan ze hem egt niet meenemen hoor.
Is het dan zo erg met die andere paarden? zijn ze gewoon mager og staan ze ook in een enorme strontstal?

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 17:17

in een super blubberwei! een zwembad van blubber.. er zijn nu al 2 mensen naar me toegekomen (die daarnaast woonde of er altijd komen) van ja als de dierenbescherming komt dan........ maar meestal nemen ze toch alles in beslag? ik maak me er echt zorgen om.. stel je voor dat ze langskomen.. is straks mijn paardje ook weg ze zeiden dat de rest van de paarden morgen naar binnen gaan dus dat is dan maar te hopen!

Manou

Berichten: 3375
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 17:18

Volgens mij wordt er eerst de eigenaar gewaarschuwt dat hij zijn paarden beter moet gaan verzorgen en als dat niet gebeurd dan pas gaan ze dieren weghalen als het echt zo erg is, volgens mij. Of het moet echt verschrikkelijk erg zijn. Dat is wat ik vaak in de berichten op de site van de dierenbescherming lees. Ik denk dat ze ook wel zullen vragen of alle paarden van de zelfde persoon zijn. En jij bent toch de eigenaar, dus als jij wel goed er voor zorgt dan is het nog steeds je paard. Maar even een ander vraagje. Als er zo slecht voor de paarden gezorgd wordt, waarom staat je paard er dan?

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 17:22

als de laatste paarden vanaf morgen weer naar binnen gaan zoals gezegt is (en als dat ook echt gebeurt) dan staat iedereen er weer netjes bij.. en tuurlijk zou ik er dan niet met me paard gaan staan als het er een zooitje is