petrie laarzen???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
superbig
Berichten: 150
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: hengelo g

petrie laarzen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 16:08

Ik heb een jaar geleden petrie rijlaarzen gekocht type standaard van 300 euro. nou dan denk je toch dat je wat goeds hebt toch???? nou niet dus. Ze waren na een jaar aan de binnenkant helemaal kapot er zaten gewoon gaten in! Wij dus terug naar de ruitersportzaak. Nou zeiden ze daar dat ze de hele petrielijn eruit deden. ze wouden ze niet meer verkopen omdat heel veel klanten terug kwamen omdat na een tijdje hun dure rijlaarzen al kapot waren.
En als ze dan terug werden gestuurt naar de petrie fabriek werd het op slecht onderhoud geschoven en moet je de reparaties ook nog zelf betalen ook! Zo is het ook bij mij gebeurt. Ik heb alle smeerseltjes van het merk petrie zelf en onderhuod mijn laarzen supergoed! Heb ik ook altijd gedaan. Maar dit geloofden ze gewoon niet. Ze hebben de laarzen wel heel mooi gerepareerd daar kun je nix van zeggen.
Nou schijnt het ook dat bij 'kat in de zak' ook een keer klachten over het kapot gaan van petrie's is geweest.
Ook hoord ik van meerdere mensen dat bij hun in de buurt in de ruitersportzaken ook geen petries meer worden verkocht door deze problemen.
Wie herkent dit?