wat moet ik doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

wat moet ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-04 21:26

ik zit een beetje met mijn handen int haar, nu ik zo'n lange dagen op school maak (om zes uur opstaan en om zes uur pas terug thuis) heb ik veel te weinig tijd voor mijn paard Winningstar. Ik heb een tijdje geleden iemand proberen te zoeken voor hem te rijden maar mijn ouders zijn daar tegen en er komen alleen maar Penny meisjes op af. En hem verkopen ga ik zo moeilijk vinden he! Ik ben zo gehecht geraakt aan hem, ik weet echt niet meer wat doen, kan iemand raad geven?

nadezda

Berichten: 1852
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 21:42

Heb je geen goede vriendin die wat met je paardje kan doen?
Of de stal waar je staat is er niet iemand die haar even in de paddock kan doen voor jou?

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 21:50

misschien kan je nog eens een advertentie plaatsen met een vereiste minimaal een bepaalde leeftijd te zijn en zoveel jaar rij ervaring?

en inderdaad misschien een goede vriendin?

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-04 21:55

het probleem is ook dat ik hier geen licht of niks heb, ik zou hem al in een manege moeten gaan zetten om fatsoenlijk te kunnen rijden en dan kan ik weer werk gaan zoeken int weekend want dan miet ik 225 euro per maand betalen, en dat vind ik wat veel voor een paard waar ik zelf bijna niet meer op kan rijden.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 21:55

mijn vriendin verzorgt en gaat mijn paard ook rijden, prima oplossing. En hij krijgt ook gelijk wat meer beweging en ik weet zeker dat er goed voor hem gezorgt word!