Laadproblems met de Cob.. :-(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Laadproblems met de Cob.. :-(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-04 08:56

Mijn oude Cob waar ik járen zoveel plezier van heb gehad is de braafheid zelfe!! Hij staat nu bij een boer overdag op het land en komt 's nachts binnen: noem me een muts maar ik vind dat een fijn, warm droog idee. Ik rijd zoveel als ik kan nog in t weekend een lekker rustig buitenritje met m maar dan moet ik met de trailer op pad. Dat is nog nóóít een probleem geweest!!
Maar laatst is hij uitgegleden met zijn stramme lijf op de laadklep en op zijn knien gedonderd...Hij had niet zoveel op wat schrammen en bulten na en hij was natuurlijk hardstikke stijf, maar nu wil die d'r niet meer op... Ik ga altijd alleen naar t bos dus áls ik m er na lang proberen eindelijk op krijg (dat weet ik niet maar stél dat t zou lukken, hij staat nl heel koppig stokstijf met hooguit zijn voorhoefjes op de laadklep om er vervolgens weer af te gaan..) dan ben ik veel te bang dat ik m nooit meer na het rijden er op krijg en dus in t bos sta te pielen...

Ik ben niet zo van de fluisteraars maar zou zoeen kunnen helpen? Of kennen jullie iemand anders?

Hij is een heer op leeftijd dus het hóeft allemaal niet zo nodig, maar we genieten saampies nog zo van onze bosritjes...


fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 10:01

ik had dus het probleem dat ie dr gewoon weg niet in wou! er is nooit echt iets gebeurd zover ik weet maar met veel geduld krijg ik hem er weer in! zo heb ik het gedaan:
marco wou echt niet meer en met alle hulpmiddellen is hij steeds de kar in gegaan totdat hij er niet meer in de buurt van de trailer kwam!
Toen heb ik dus vaak geoefend met de trailer! met kisten eronder zorgen dat hij heel stevig staat enzo en toen gewoon in de trailer gaan zitten met een beetje voer en dan wachten tot je paardje komt! natuurlijk niet in 1x achterin de trailer gaan zitten maar bv net boven op de klep ofzo! ik was super blij dat hij eerst al 1 voetje op de klep zet en nu staat hij er gewoon helemaal in! als je elke dag even oefend dan schiet je al een mooi stuk op.

Het enige wat ik nu nog heb is: hij wil er niet in als er andere staan te kijken! Schijnheilig


hier trouwens nog een topic over laden [VMR] hoe krijg ik mijn paard altijd de trailer in

dat is wel niet jou probleem maar er staan wel veel tips in hoe je em er nu het beste in kan krijgen Knipoog misschien is het Haha!

† Fancy & Marco & Binkie † ik zal jullie nooit vergeten!!
Lancelot van het Rozenhof http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1796395

Pendrag

Berichten: 558
Geregistreerd: 21-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 11:06

Laat me even weten waar je woont. Als het enigszins in de buurt is, wil ik je best komen helpen.

Het leven is te kort, echt veel te kort om alle grenzen van je kunnen te bereiken
Maar op je eigen scorebord mag af en toe best een overwinning prijken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dries1990, joyce83, Sintara en 29 bezoekers