toch maar een uitrijdeken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

toch maar een uitrijdeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 19:46

Hey

Mijn vorige topic: [VMR] wijzen jullie uitrijdeken af?
ging erover dat ik niet wist of ik nou een zweetdeken zou nemen ja of nee (had ik besloten dat ik hem zou nemen, ben ik weer gaan twijfelen) maar ik had vandaag les en we hadden het over wedstrijden gaan starten op maneges hier in de buurt (wij staan gewoon lekker thuis en we hebben geen trailer, dus moeten we het stappend doen _)

Ik heb geen uitrijdeken, maar het lijkt me wel lekker en slim om er eentje op te leggen als we naar de manege moeten stappen (dat is denk ik zo'n 20 minuten ). Ik heb een gewone fleecedeken met hals maar ik weet niet of dit nou beter is of dat ik toch de uitrijdeken maar moet aanschaffen Verward

Wat vinden julie?


Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 19:48

tja, als je zo'n end buiten moet rijden is een waterdichte uitrijdeken wel een uitkomst... je paard blijft warm en droog
en ze zijn nog niet eens zo belachelijk duur...

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 21:35

idd als het dan regent is het wel interessant een waterdicht uitrijdeken op te doen.
Ik ben ook aan het denken over een wollen uitrijdeken, maar ik heb al een waterdichte (met fleece binnenin, zodat die ook zweet opneemt) en op stal als ik ga rijden of bij uitstappen gebruik ik meestal een gewone fleece deken, die gooi ik er dan helemaal over, is lekker zacht om op te zitten Haha!

Mijn regenuitrijdeken is van Br en heeft ongeveer zo'n 40 euro gekost, dus dat viel goed mee *LOL*
xxx

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 07:18

Ik gebruik mijn (waterdichte) uitrijdeken vooral als ik stapritten of rustige buitenritjes maak en het buiten zo ongeveer vriest. Als ik jou was zou ik hem zeker na het rijden wel op doen. Je zegt dat je naar huis moet stappen, op deze manier houdt je de lendenen warm en vatten ze geen kou.

...

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 17:06

Je hebt van HH twee soorten uitrijdekens. De ene is van speciale fleece. Met klittenband van voren dus lekker makkelijk Cool . In Ice blue, Cordovan Kwijl en navy.
Je hebt er ook een van 600D ripstop. Super waterdicht/ ademend met fleece voering. Er zitten ook twee reflectoren op en van voren klitteband, dus helemaal veilig Lachen. Deze is er in zwart en navy, met staartflap.
Ik zou zeker eentje nemen. Ideaal!

:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, frutsel05 en 29 bezoekers