wat is een goede trailer???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 11:52

Elegance schreef:
Beste Levy... ik ga geen merken afkraken die wij zelf niet verkopen hoor... dat is zo flauw... Volgens mij zijn die trailers helemaal niet verkeerd... hoewel je van het model moet houden... je vindt em of mooi, of lelijk... Maar smaken verschillen gelukkig... Anders had jij toch ook in een Calibra gereden Levy??? Verward


Heb ik het er over dan of ze mooi of lelijk zijn??? daar gaat het helemaal niet over lieve schat! Ik stelde dat ik gehoord had dat er slecht onderdelen te verkrijgen zijn, dat is iets heel anders......

Elegance
Berichten: 445
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 11:55

Levy schreef:
Heb ik het er over dan of ze mooi of lelijk zijn??? daar gaat het helemaal niet over lieve schat! Ik stelde dat ik gehoord had dat er slecht onderdelen te verkrijgen zijn, dat is iets heel anders......


tja... ik denk alleen via de officiele Ifor-dealer... tis engels he...

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 11:56

Zucht......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 12:00

Ik heb mijn trailer absoluut niet voor zijn uiterlijk maar voor zijn gebruiksgemak en degelijkheid.
Met onderdelen heb ik nog nooit een probleem gehad, heb 1x een lampje kapotgereden, de hond heeft een keer het krulsnoer doorgeknaagd en de merrie het deurrubber.
Onderdelen zijn dus simpel te verkrijgen www.jozua-aanhangwagens.nl
Een goede Ifor Williams dealer Knipoog

Elegance
Berichten: 445
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 12:02

Ilindra schreef:
Ik heb mijn trailer absoluut niet voor zijn uiterlijk maar voor zijn gebruiksgemak en degelijkheid.
Met onderdelen heb ik nog nooit een probleem gehad, heb 1x een lampje kapotgereden, de hond heeft een keer het krulsnoer doorgeknaagd en de merrie het deurrubber.
Onderdelen zijn dus simpel te verkrijgen www.jozua-aanhangwagens.nl
Een goede Ifor Williams dealer Knipoog


Wat betreft Jozua: kan het alleen maar bevestigen! Een prettig adres voor Ifor Williams.

Elegance
Berichten: 445
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 12:05

Levy schreef:
Zucht......

eh.. what's up?

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 12:09

Niets hoor, ik had alleen nog geen antwoord op mijn vraag maar dat heeft Ilindra al gegeven dus het is duidelijk nu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 12:25

Elegance schreef:
tja... ik denk alleen via de officiele Ifor-dealer... tis engels he...


Lijkt me logisch, voor onderdelen voor mijn auto ga ik toch ook naar mijn eigen dealer en niet naar een Volvo garage, dus ga ik voor mijn trailer naar Jozua en niet naar de Heja........

Elegance
Berichten: 445
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 12:45

Ilindra schreef:
Lijkt me logisch, voor onderdelen voor mijn auto ga ik toch ook naar mijn eigen dealer en niet naar een Volvo garage, dus ga ik voor mijn trailer naar Jozua en niet naar de Heja........

ja.. heb je gelijk in... maar trailers zijn geen auto's... veel merken hebben namelijk onderdelen die bij dezelfde leverancier vandaan komen.. Als je bijvoorbeeld Alko assen hebt... dan kun je zelfs een koppeling bij de caravanboer om de hoek kopen..

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 22:54

Elegance schreef:
ja.. heb je gelijk in... maar trailers zijn geen auto's... veel merken hebben namelijk onderdelen die bij dezelfde leverancier vandaan komen.. Als je bijvoorbeeld Alko assen hebt... dan kun je zelfs een koppeling bij de caravanboer om de hoek kopen..


Leuke avatar trouwens, zie ik daar Casper het spookje?? Cool

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 23:04

Lydiia schreef:
Leuke avatar trouwens, zie ik daar Casper het spookje?? Cool



Of zijn dat witte vlekken in je ogen??? Haha!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 23:16

Ik leen zelf regelmatig een Westfalia Jupiter... Simply Perfect!!! Ik vind het echt een ontzettend fijne trailer, enige minpunt is het achterlijke gaatje-palletje systeem van de achterstang.
De zadelkamer is superhandig, mijn pony is helemaal blij met de grote ruit (imo echt een ontzettend pluspunt) en de trailer ligt echt als een huis zelfs achter onze Renault Laguna (noodgevallen-combi)

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 23:26

Levy schreef:
Of zijn dat witte vlekken in je ogen??? Haha!


Ja dat zou ook nog kunnen ja...