Dressuurzadel en martingaal = Fout?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dabo

Berichten: 11130
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 22:19

ingvdh schreef:
Ik rij ook altijd met martingaal op mijn dressuurzadel als ik naar het bos ga.
Ik spring ook met mijn dressuurzadel, kan dit dan ook niet Haha!

Nee joh, springen met je dressuurzadel! hoe kom je erbij! Haha! Haha!
Dat kan toch niet!? hahahaha (voor het geval je me serieus neemt... ik meen het dus niet serieus hoor!)

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 08:10

Onzin, ik rij thuis altijd met martingaal, voornamelijk omdat ik hetzelfde hoofdstel gebruik bij mijn springzadel en ik geen zin heb om dan de martingaal eraf te halen.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik hem er wel af haal als ik naar de club ga, gewoon voor het plaatje.

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:31

Dan zijn er toch veel mensen fout bezig als je niet meer met martingaal en dressuurzadel mag rijden Tong uitsteken

PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:39

Haha wat een onzin. Dan ben ik ook tijden fout bezig geweest. Heb ook tijden buiten gereden met dressuurzadel en martingaal.

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 14:52

Ik ken juist een top dressuur amazone die dit aanraadt! (met dressuurzadel en martingal rijden dan he..Knipoog)

Nouvel

Berichten: 28566
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 15:22

Jemig, waar bemoeit ze zich mee zeg?! *LOL*

Ik rijd altijd buiten met dressuurzadel en martingaal, niks mis mee volgens mij!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-04 18:19

In mijn ogen is er ook niks mis mee en zoiezo kan er al weinig fout gaan met een martingaal. Ik ben ook heel snel door gereden, heb volgens mij niet eens echt een reactie op haar reactie gegeven. Zo te zien zijn er genoeg mensen met mij eens. En springen met mijn dressuurzadel heb ik ook al eens gedaan (al doe ik dat liever met mijn veelzijdigheidszadel), ohooooo dat had ze eens moeten zien Knipoog

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 18:28

Dan hoop ik voor haar dat ze mij nooit tegenkomt - met dressuurzadel EN martingaal - want dan zal ik haar eens even vragen of ze haar mening kan beargumenteren. En daar heeft ze dan vast geen antwoord op, of hooguit 'dat hoort nou eenmaal niet'. Knipoog

Afbeelding

Zoals op de foto te zien is, rijd ik dus endurance met een dressuurzadel. Gewoon omdat ik dat het prettigste zadel vind. En ik knoop er tijdens wedstrijden een martingaal aan omdat ik me urenlang op de openbare weg bevind en dan liever het zekere voor het onzekere neem. Ik zou werkelijk waar niet weten waarom bovenstaande combi 'belachelijk' zou zijn. Verward

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 20:32

lekker rijden met de combi die jij fijn vindt.
Ik rijd op een dress zadel en als ik naar buiten ga, altijd een martingaal.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-04 15:05

Karin schreef:
Dan hoop ik voor haar dat ze mij nooit tegenkomt - met dressuurzadel EN martingaal - want dan zal ik haar eens even vragen of ze haar mening kan beargumenteren. En daar heeft ze dan vast geen antwoord op, of hooguit 'dat hoort nou eenmaal niet'. Knipoog

Zoals op de foto te zien is, rijd ik dus endurance met een dressuurzadel. Gewoon omdat ik dat het prettigste zadel vind. En ik knoop er tijdens wedstrijden een martingaal aan omdat ik me urenlang op de openbare weg bevind en dan liever het zekere voor het onzekere neem. Ik zou werkelijk waar niet weten waarom bovenstaande combi 'belachelijk' zou zijn. Verward


Ohoooo dan krijg je wel heel veel commentaar als je haar zo tegenkomt Knipoog Jammer genoeg weet ik niet wie het was anders had ik er zeker een andere reactie op terug gegeven dan wat ik had gedaan (geen Knipoog). Och ja sommige mensen krijgen niet genoeg aandacht en proberen het op deze manier te krijgen. Ik ben benieuwd hoeveel verstand zij van rijden of zo heeft... Maar daar zal ik nooit achter komen.