Bekend met deze stallen, bergen, egmond, heiloo eo

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

_Romana_

Bekend met deze stallen, bergen, egmond, heiloo eo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 12:14

Er is al een tijdje een pensionstal geopend aan het begin vd zeeweg vanuit egmond.
Ik zag gisteren een advertentie, die volgens mij van deze stal was, 23o euro.. Lijkt me wel duur voor een buitenbak( volgens mij geen verlichte), stallen en weide.. ik ken goedkopere in de buurt die net zo goed zijn( ik ken deze niet maar op het eerste gezicht)
en ook een aantal pensionstallen met binnenbak die maar voor iets duurder te huur staan

is dit zo bij deze pensionstal?? ik bedoel de prijs of is het daar goedkoper??

Verder ben ik nou weleeens benieuwd waar jullie staan,

ik ken valkering
cobra racnh
hp stables
je hebt dan die aan de zeeweg
poelenburgh
jonker
die andere op de voert die nu verkocht is aan iemand anders
ijslanderstalletje aan de groeneweg
stal lawris

hoe zijn de prijzen en de sfeer daar, wat krijg je er allemaal voor terug??

Ik weet ook dat er ergens een stal is met een drafbaan erbij, bij de hoeverweg, zijn dar nog meer stallen in de buurt??
En bij t maalwater in heiloo??
verder nog ergens in egmond een stalletje die ik niet ken??
begin bergen?? zeg maar tot aan de fransman ( herenweg) zitten ook volgens mij nog wel wat stalletjes, ook zo'n zijweggetje stat op zo'n bord bijman-veld

en dan de oude herenweg( zo'n weggetje achter de herenweg) zit daar nog wat, volgens mij wel toch, achter woonhuizen..

Ik wil absoluut nu niet weg bij mij stalletje, maar ik ben gewoon eens benieuwd, want volgens mij heb ik nog lang niet alle stallen ontdekt( hoeft ook niet maar goed, vind ik wel interresant om te weten) Ook particulieren ( de kleine stalletjes die je moeilijk kunt vinden)

evatjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 13:53

umm.. romana ik zou het niet weten ?? zou ik ook wel willen weter eigelijk... dus weet iemand iest ?? (op de mange natuurlijk Tong uitsteken)

DYSLECKT ..DUS NIET ZEUREN..
love hrappur mijn schat

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie