Text omzetten in Frans a.u.b

Moderators: Amaryllis, Just_Sannee, C_arola, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Tatt_x

Text omzetten in Frans a.u.b

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 20:09

Ik moet voor morgen een opstel voor Frans,maar ik kan er dus echt nix van Huilen Zit al hele weekend te proberen,maar het lukt niet Willen jullie me helpen ? Opstel moet in de passeƩ compose...

Opstel :

Mijn vakantie

Tijdens mijn zomervakantie heb ik veel met mijn hondjes in de tuin gespeeld.Ik ben ook naar de bioscoop geweest.En naar pretparken,met m'n vriendinnen.Met die vriendinnen ben ik ook vaak gaan winkelen,en heb ik veel plezier gemaakt.Ik ben ook op wedstrijden geweest met de pony's.Mijn vriendinnen hadden me uitgenodigd voor een zwembadfeest.Het was heel erg leuk ! We hebben veel pret gehad.Ik heb ook veel getenisd,gejogd en gefietst in de vakantie.Samen met mijn moeder.Ook hebben we een tuinfeest gehad met heel de familie,en dat was heel gezellig ! Zo,dat was mijn zomervakantie

Ik weet het,het is totaal niet schitterend,maarja,ik heb helemaal geen inspiratie...Als ik dit opstel morgen maar voor de klas kan brengen Nagelbijten / Gniffelen
Help me Verdrietig Alvast -xXx- jes !!

Oscar
Forumcoordinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 20:38

Bokt is niet bedoeld om anderen je huiswerk te laten maken.
Als je ergens hulp bij nodig hebt dan mag je daar gerust om vragen, maar alleen als je zelf al het nodige gedaan hebt om een oplossing / antwoord te vinden.
Omdat daar geen sprake van is, krijgt dit topic een slotje.

It's not easy being green *** Kermit ***

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten