taxus help?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Artemide

Berichten: 1336
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: België

taxus help?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 13:36

Ik stel deze vraag voor een vriendin van mij ... Ff uitleggen wat er gebeurd is.

Vandaag ging ze gaan wandelen met een 3-jarige ruin, en ze stonden ergens aan een taxushaag. Nu kun je het al raden, dat paardje had een stuk taxus in z'n mond genomen. M'n vriendin heeft het meteen uit z'n mond 'getrokken', en alles van z'n tong gedaan.

Nu vraagt ze zich af, of het al giftig is als een paard een heel klein beetje taxus heeft doorgeslikt. En zo ja, wat ze nu moet doen. Verward

Ze is echt een beetje in paniek, en ze vroeg me gewoon juist op msn, wat ze moet doen, en aangezien dat ik het ook niet direct wist >> d8 ik bokt .

"Tenslotte ben ik niet tevreden over mijn gedachten. Ik zou wel eens iets heel anders willen denken. Maar wat? Ja, als ik dat wist, dan dacht ik het wel."


indiaan
Berichten: 90
Geregistreerd: 18-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 14:54

Voortaan goed op letten waar je staat of graast.
Het had anders kunnen aflopen taxus is zeer giftig.

TopLadyI

Berichten: 6198
Geregistreerd: 15-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 15:00

Hmm..
misty heeft ook wel eens een takje opgegeten.
en ik met mijn domme kop was er te laat bij om het uit haat mond te halen.
maar ze leeft nogsteeds *LOL*.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 15:05

is dit je vriendin? Lachen
[VvdD] taxus
Verder als jij alles uit zijn mond hebt gehaalt en hij heeft er maar een heel klein beetje van gegeten zou ik mij geen al te grote zorgen maken, het pas dodelijk vanaf enkele takjes.
Wel een beetje beter uitkijken volgende keer, je hebt geluk dat je het nog net op tijd gezien hebt.

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

MarrieLeen

Berichten: 11380
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 16:28

Idd, hopen dat het geen gevolgen heeft, en volgende keer weer goed uitkijken! Lachen

    You can't control the clouds that you are under
    A symphony takes patience, a little pain and wonder
    Some days are violins, and some are thunder

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 18:09

Heb wel s gelezen dat een man zn taxus heg bad gesnoeid en t grensde aan t weiland van de buren die een paard hadden en gooide de takken over t hek, paard had t geloof ik niet overleefd helaas.

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 18:15

Is idd erg gevaarlijk, maar van een heel klein hapje hebben ze dan geen last. Het is wel een goede waarschuwing voor een volgende keer, want iets te veel en je kan het shaken.

Artemide

Berichten: 1336
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 19:23

haha, ja dat is ze inderdaad, katleentje!!! Haha!. Nu ja, ik zal haar dit topic wel laten zien...

"Tenslotte ben ik niet tevreden over mijn gedachten. Ik zou wel eens iets heel anders willen denken. Maar wat? Ja, als ik dat wist, dan dacht ik het wel."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Anke_, bora, ComscoreBot, Eileen_, Flew, hagelslag, Jagger_magic, Lisewiesje, redbutton en 76 bezoekers