Penny goed of penny slecht..?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

heeft de penny een slechte/goede invloed op kinderen?

Niet zo goed, ze krijgen niet het goede voorbeeld door al die helden verhalen.
8 (12%)
Goed, ze leren er veel van over verzorging.
7 (10%)
het mag wel wat meer over paarden zelf i.p.v die droomverhaaltjes, zo komen ze nl op slechte ideeen, verder is het wel goed.
46 (70%)
Ik weet het niet!
4 (6%)

Totaal aantal stemmen: 65


Tancreda4

Berichten: 24039
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 13:25

Penny slechte invloed? Wat heeft de donald duck dan? Toch ongeveer hetzelfde, maar iets anders?

Nee, ik geloof niet dat het een slechte invloed heeft!!! Het zijn gewono verhaaltjes en gewoon vermaak!! Droom verhaaltjes, in een droomwereldje leven, dat is toch helemaal niet gek.
En daarnaast staan er soms oko echt wel nuttige dingen in hoor.

En dat over de slager, dat die in een slecht daglicht wordt gezet bn ik het wel wat mee eens. Aangezien ik het ook vreselijk vond de gedachte dat een paard werd geslacht enzo, tot ik ouder en wijzer werd en zelf met dat soort dingen te maken kreeg. Heb er een heel andere kijk op gekregen.

Maar dat is met veel stipboeken voor kinderen toch zo. Daar lopen verhaaltjes altijd goed af, komen dingen in voor die in het echte leven niet mogelijk zijn of niet echt getolereerd worden (paard redden omdat die in de modder staat Schijnheilig )

Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 15:04

Ik vind dat er meer over paarden zelf in moet staan, en niet over droomverhalen dat ponys ontsnappen bij de slager en dat de slager een slecht iemand is ...