Welke tondeuse voor het zware werk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Welke tondeuse voor het zware werk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 20:20

Ik ben toe aan een nieuwe tondeuse om Tjalko zijn benen en hoofd te scheren. Zijn hoofd vormt voor de meeste tondeuses geen probleem, maar die super friese zwaarbehaarde benen dus wel (Tjalko heeft heel veel behang dat ik helemaal weg scheer)! Ik scheer ze nu eens in de 2 weken met een normale paardentondeuse van 80 euro. Ik ben zo'n half uur per been bezig en hij loopt gewoon steeds vast in al dat haar.

Ik heb gekeken op de site van Moser en Wahl, maar ik kan nog niet echt kiezen. Ik kan een professionele tondeuse voor mensen nemen of een paarden tondeuse, maar wat is het verschil?

Wie heeft ervaringen, tips? Het moet een A-kwaliteit tondeuse zijn met zware motor en gewoon met snoer. De prijs vind ik nu nog niet zo belangrijk.

Live is what happens to you while you're busy making plans....


taverno

Berichten: 4216
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Zoetermeer Aladin in Stompwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 21:30

Ik heb de Wahl pro, deze scheert als een tierelier.Ik ben er erg tevreden over.Ik had een moser maar die liep ook inderdaad steeds vast.

Het was mijn bedoeling om slapend rijk te worden maar ik kan de slaap niet vatten.
Het leven is ruiger met een tuiger

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Domi_94, GoogleAdsense, IASCrawler, Lucia88, Malenka, MoriMann, Sjors050, YandexBot en 132 bezoekers

cron