houdbaarheid van lipbalm sectolin

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

houdbaarheid van lipbalm sectolin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 20:13

Ik kwam bij het opruimen van mn kast een flesje lippenbalm van sectolin tegen, het ziet er nog prima uit, ruikt niet vreemd, is nog goed vloeibaar enzo alleen was het houdbaar tot juni 2003 Bloos!

kan ik het nog gebruiken of kan ik het beter weggooien? dingen als uiterzalf en calendulan zalf en vaseline etc hebben toch ook geen houdbaarheidstatum?die pot uiterzalf gebruik ik al jaaaaaaren en daar is ook nix mis mee
maarja voordat ik Q 'vergiftig' met dat spul wil ik t wel ff zeker weten
heb er wat van op mn hand gesmeerd, en t voelde gewoon normaal en mn hand was daarna lekker zacht Tong uitsteken

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 20:15

Ik kwam er van de week via Roy achter dat ik nog steeds een muggenbeetstift gebruik van 1995 *LOL*. Werkt nog prima. Maar ja, ik neem het niet zo nauw met houdsbaarheidsdata, ik zou dus zeggen, lekker gebruiken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 20:17

hahahah ik dacht dat ik erg was met juni 2003, maar jij bent nog iets erger Tong uitsteken
voor mezelf kijk ik met dingen als muggenspul, zalfjes etc ook niet zo precies, maarja omdat ik het voor Q zn mondhoeken gebruik en er dus weleens wat in zn mond terecht komt wilde ik t ff zeker weten, maar ik heb vaak zoiets als het er goed uitziet en niet stinkt ofzo zal het vast nog wel kunnen Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers