Jaloers paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Jaloers paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-04 19:25

Ik vraag me af of andere mensen dit ook wel eens ervaren met hun paard...

Ofir is dus ontzettend jaloers. Als ik bij het hek sta wil hij in zn eentje aandacht hebben, de anderen jaagt hij weg. Dit is op zich niet zo heel vreemd. Maar als ik een ander paard uit de wei mee neem, zie je aan hem dat ie zich gepasseerd voelt. Als ik op Rival rij in de wei naast hem, loopt hij constant met zn oren plat naast ons.
Toen ik met To The Point aan het inrijden bezig ging, heeft hij de hele tijd staan kijken wat ik aan het doen was. Toen ik met To The Point ging rijden op het baantje achter zijn weiland kwam hij er weer met platte oren aangerend Maar als er iemand anders op zit, kan het hem weinig schelen. Volgens een vriendin reageert hij heel anders als zij op hem rijdt, en als ik dan even naar binnen loop, dat hij kijkt waar ik ben Lovers

Ik weet dat het een beetje te maken heeft met het feit dat hij als veulen deels met de hand is opgevoed (veelal door mij) en dat ik heel veel met hem gedaan heb op jonge leeftijd. Hij is al zijn hele leven bij ons (hij is nu 7) Ik vind het af en toe wel komisch, maar hij is gruwelijk egoistisch en op zich is ie volgens mij gewoon (contact)gestoord Nagelbijten / Gniffelen Nog meer mensen met zo'n paard?


muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:42

haha, dit herken ik maar al te goed.. toen ik nog met mijn pony op mijn vorige stal stond had ik af en toe wel eens wat te rijden.. als pepper (mijn pony) dan naast de bak in de paddock stond was ze druk bezig met aandacht trekken, boos kijken, het uiteindelijk kont naar me toe draaien als ik langskwam, en heel beledigd doen als ik haar dan uit de paddock haalde..
ookal staat ze in de wei,,, ze kijke toch altijd even of ik niet liever ben tegen de pony waarmee ik op dat moment aan het rijden ben, dan tegen haar.. Tong uitsteken

start paardensport Zie profiel voor meer info

wendyke
Berichten: 2258
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:02

haha ik ook alleen die merrie die ik rij dieheeft dat heel erg op stal als ik een ander paard aan het poetsen ben komt ze naar d`r stal deur gevlogen alsof ik weet ik wat aan het doen ben.ooit best lastig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Jannie79, Jennii92 en 112 bezoekers