Ervaringen met stallen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 10:26

Ja, die deuren wil ik ook, dat weet ik iig al zeker Knipoog
En een lichtplaatje in de 3e box omdat ik die als was- en poetsplaats ga gebruiken.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 10:32

Fitzroy schreef:
Ja, die deuren wil ik ook, dat weet ik iig al zeker Knipoog
En een lichtplaatje in de 3e box omdat ik die als was- en poetsplaats ga gebruiken.

De deuren van Lingewaerd zijn eigenlijk nog mooier en uitgevoerd in aluminium en daardoor nog duurzamer. Ik denk alleen niet dat je die apart kunt kopen (niet gevraagd)
De bovendeuren hebben gelaagd glas zoals een autoraam. Deze krassen dus minder dan plexiglas.

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 11:57

Fitzroy schreef:
En bedankt he, Katja Knipoog

Maar knagen paarden aan kunststof? De ervaringen bij ons op stal zijn erg goed ermee.
Vooral het onderhoudsvrije deel vind ik bijzonder aantrekkelijk.


Graag gedaan. Haha!
Ik heb er één gehad die aan kunststof knaagde en het werd er niet fraaier op. Durf niet te zeggen of hij een uitzondering is.

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 12:10

Kreeg net via pb door dat Inorko ook van die staldeuren met gelaagd glas heeft. Namen tel. niet op, dus heb hun een mail gestuurd. Zal het laten weten als ik wat terug heb.

Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 12:14

Inorko probeer ik al vanaf gistermiddag te bereiken. Als het zo moeilijk is om ze te pakken te krijgen vallen ze wat mij betreft al af.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 98 bezoekers