Cursus hoefbekappen bij PTC+

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Cursus hoefbekappen bij PTC+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 10:19

Wie heeft er een cursus hoefbekappen bij PTC+ gedaan?

Was het de moeite en het geld (ik weet niet wat het kost) waard? Is het de bedoeling dat je na de cursus je eigen paard kan bekappen? Was het gezellig (hoeveel deelnemers)?

Dit is de website
http://www.ptcplus.nl/main.asp?lang=nl

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .


Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 10:22


klaasfeuth
Berichten: 590
Geregistreerd: 22-06-03
Woonplaats: Uden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:46

ik heb daar een cursus gedaan. Als je een beetje fries kan is het wel gezellig. Bij mij waren het allemaal wat oudere dan ik mensen.

wel wat geleerd, alleen is de cursus wel erg traditioneel, en weten ze niets van natuurlijk bekappen.

bovendien ligt het erg aan je instructeur. maar na de cursus kan je wel je eigenpaard bekappen. Het voordeel van hier is dat je vanaf dag 1 al met levende paarden werkt en niet werkt op dode hoeven

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:47

Alikesflame van bokt was het ook van plan te gaan doen, geloof ik....

Moet je haar pben...

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 14:14

Dus de cursus wordt in Friesland gegeven?

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-04 07:04

Verder niemand iets over deze cursus/opleiding te melden?

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 08:16

Yup de cursus wordt hier gegeven op PTC+, het makkelijkste is er om even heen te bellen. Zou me ook niets verbazen dat ze een website hebben.

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-04 08:37

Citaat:
Yup de cursus wordt hier gegeven op PTC+,

Ik zie in je profiel dat je in Groningen op school zit, bedoel je 'hier' in Groningen?

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 09:09

De PTC+ met Friezen is gevestigd in Oenkerk, weet niet of er nog andere vestigingen in het noorden zijn. Nee, volgens de site niet echt, ik denk aan Oenkerk, ook omdat klaasfeuth het over Fries als taal heeft Haha!

Antheman

Berichten: 11830
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 12:53

Ik heb de cursus gedaan. Toevallig samen met Merens! hier van Bokt. Inderdaad traditioneel, maar zeer bruikbaar! Ik hou alles nu zelf bij, met mijn kennis die ik vergaart heb over natuurlijk bekappen. Wij hadden denk ik een vrij jonge groep. We hebben ook ezeltjes gedaan, erg leuk. Er werd gevraagd je eigen paarden mee te nemen, dat deden veel mensen, dus er was bijzonder veel oefenmateriaal. Ik heb er echt veel aan gehad.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fohadie, Trendiction en 74 bezoekers