clinic antoine de bodt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-01 16:22

ik heb me ingeschreven voor een clinic van antoine de bodt op 29 dec. (met paard) in bemmel (gelderland). Deze clinic is niet speciaal voor hoefkatrol-probleempaarden maar algemeen dressuur gericht. Zijn er meer bokkers die daar met paard of als toeschouwer heengaan??

Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 18:13

Wilde er de vorige keer al naar toe, kwam iets tussen. Ik schrijf 29 december gelijk op, is ook nog eens in de buurt.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 21:08

Ik heb de vorige keer stiekum gekeken vond het super interessant. Du sik zou wel willen maar helaas is vervoer een probleem.

Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 21:12

Waar en hoe kun je je aanmelden? Er staat nu trouwens ook een intervieuw in Bit met Antonie.

Tim VDH

Berichten: 195
Geregistreerd: 08-05-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 23:47

Anita (de organisatrice) heeft mij gevraagd de info op onze site te zetten. Dat zal morgen of overmorgen wel gebeuren. Hou dus http://www.hoefkatrol.be in de gaten Haha!
Je kan Anita ook mailen : vankooi@zonnet.nl

De prijs is 45 € met paard en 12,50 € zonder. Er zijn 2 deelnemers/uur maar ik weet niet of het een half uur privé is of een uur met twee? Wat lijkt jullie het interessantste? Anita wou eerst 3 ruiters in één uur maar dat vonden Antoine en ik te veel.

Ik heb het artikel in Bit zelf nog maar heel vluchtig kunnen lezen (omdat ik dat blad zelf niet heb). Maar het zag er zeer leuk uit. Er komt ook een dierenarts en een hoefsmid aan het woord over Antoine. Ik denk dat veel ruiters nogal vreemd zullen opkijken. Haha!

Deze zaterdag was er ook een clinic in Uden en daar was een journaliste van Hoefslag. Misschien kan je ons daar binnenkort ook in zien staan!

Als ik alle informatie op de site gezet heb zal ik hier nog een berichtje plaatsen.

Groetjes,
Tim.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 23:51

He dat lijkt me leuk zeg!! Ik wil er wel graag gaan kijken!

Tim VDH

Berichten: 195
Geregistreerd: 08-05-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 18:32

De informatie staat nu allemaal op de site : http://www.hoefkatrol.be

Ik heb ook het artikel uit BIT over Antoine De Bodt online gezet. Helaas zonder foto's (aangezien ik geen scanner heb).