Bestaat een Liksteenhouder + biks-speelbal in 1?

Moderators: Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Rivano

Bestaat een Liksteenhouder + biks-speelbal in 1?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 16:35

Ben opzoek naar een liksteenhouder (van lick-it ofzo) waar een bal of tonnetje onderhangt waar biks/wortelen uit kunnen vallen als hij er mee speelt.

Ik heb ze het liefst 2 -in-1, maar als je een tonnetje/bal kunt vinden waar biks/wortel uit kan komen maar die je wel op kunt hangen, dan is het ook goed.

(De Boredom Breaker heeft volgens mij in de bal ook weer likstenen en geen biks)

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 18:13

ik heb wel eens wat van zoiets gehoord.
maar ik weet niet of er ook een liksteen bijop zat.

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 18:15

De boredom breaker heeft idd een liksteen, maar die kan je er uithalen. Misschien dat je met een eigen constructie het gat wat kleiner kan maken zodat niet alle bikskorrels in 1 keer vallen? Haha!

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 18:16

Kan je er niet een schone ton/jerrycan met een paar gaatjes onder hangen?
Je hebt wel zon liksteen aan een bal die dan rondjes draait, maar misschien is dat ook wel die Boredom Braker.

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 11:55

Misschien kan ik inderdaad een liksteenhouder creatief zelf combineren met een biksvoerton.
Heb ondertussen een Lick-it houder, een Boredom Breaker, een Tong Twister, een Equiball, de Amazing Graze en de Snack a Ball gevonden op internet. (en dan nog gewone speeltjes waar geen voedsel in kan)

>>Je hebt wel zon liksteen aan een bal die dan rondjes draait, maar misschien is dat ook wel die Boredom Braker.

Dat is de Tong Twister maar is wel van dezelfde fabrikant.
Ik heb ondertussen aan een verkoper van de boredom breaker gevraagd of je er niet alsnog biks in kunt doen. (er zitten namelijk wel gaatjes in, maar nergens staat dat je er eten in kan doen.)

Zo niet, dan wordt het een dagje handvaardigheid voor gevorderden.

Voor eventueel geinteresseerden: De Amazing Graze kun je voor 7.50 per week uitproberen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie