Ben ik te kritisch tegen verzorgers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xMarieke

Berichten: 5701
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Aan het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 16:37

Ik denk niet dat je door een bijdrage te vragen een betere verzorgster zal vinden. Mijn verzorgpaard had eerst een verzorgster die ervoor moest betalen, maar die kwam vooral om te rijden. En is uiteindelijk ook gestopt. Ik hoef nu niets te betalen omdat de eigenaresse het belangrijker vindt dat er goed voor dr paardje wordt gezorgt dan dat er wordt betaald.

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 16:49

Ik vind ook dat je redelijke eisen stelt. Als ik een bijrijdster ga zoeken, zal ze ook met regeltjes te maken krijgen, dat vind ik niet meer als normaal hoor!

Misschien ben je wel iets te makkelijk dat ze daar misbruik van gaan maken??
Of misschien moet je een iets andere doelgroep zoeken, bijvoorbeeld een hogere leeftijd?

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 19:03

roberta schreef:
Of als een longeerlijn onder de modder zit en gewoon in een kast is gekwakt. Boos!


Dat is nou iets wat ik ook zou kunnen doen. Moddet gaat er droog makkelijker af, dus waarom dan moeilijk doen als het er de volgende dag bijna zomaar afvalt?

Maar goed, ik zou 't niet in mn hoofd halen om te gaan rijden als t mn dag niet is, of niet te gaan rijden als het wel moet of wat dan ook.

Maar ja, rare wereld tegenwoordig. Ik zie ook mensen die zo omgaan met hun eigen paard ...

roberta
Berichten: 15
Geregistreerd: 10-09-04
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-04 20:19

Modder droogt idd gemakkelijk op de lijn zelf alleen de rest van je spullen in de kast zitten dan ook vol met modder, inclusief je zadel en in mijn rijlaarzen enzo. Dat vind ik toch wat minder.

En Yvvv ik heb ook iemand van 30 gehad, die was zo mogelijk nog erger dan de veel jongeren en veel ouder dan 30 vind je ze niet.

En te gemakkelijk misschien wel. Misschien moet ik na 1 acefietje al zeggen, helaas maar je komt niet meer aan mijn paard. Alleen dat vind ik dus heel moeilijk.