Wat vinden jullie hier nu van?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mi_Amore

Berichten: 14836
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Wat vinden jullie hier nu van?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 17:28

hey,

bij ons heeft een meisje twee maanden geleden een eigen paard gekregen maar zij rijd nog steeds op de manegepaarden.

Op zich geen enkel probleem omdat zij best wel goed kan rijden ! Maar nu wilt zij altijd op kop rijden met het manegepaard waar zij altijd op rijd en die moet dan net zo snel gaan als haar vier-jarige merrie, met als gevolg dat het paard zwaar met zweep en sporen krijgt vanaf ze gaat vertragen !

Ook kunnen de andere manegepaarden niet meer volgen want de ruiters willen dan ook weer zo snel gaan en van het een komt het ander... ! Mijn eigen verzorgpaardje heeft zichzelf "overlopen" en heeft het in der benen en één van onze oudste pony'tjes is zwaar gestruikeld over zijn eigen voetjes door het snelle tempo dat hij niet meer kon volgen! Je moet rekenen dat dat meisje op een paard rijd van 1.82m en dat pony'tje is ocharme 1.23 !

Ik vind het eigelijk totaal niet meer doenbaar ! Het zijn tenslotte manegepaarden die soms 3 uur na elkaar rijden en het is dus niet doenbaar als zij die dan nog eens gaat vooruit jagen met sporen en zweep! Ik heb haar er eens op gewezen dat ze wat kalmer met het beestje moet rijden maar het enige dat ik terugkrijg is: ja zeg, mijn paard moet dat kunnen dus zij ook maar ! Maar het beestje is ook al 19 hé, al 13 jaar manegepaard, dus ik vind het ongeloofelijk hoe zij zo egoïstisch kan zijn !

Wat vinden jullie hier nu van? Is het nu echt omdat je een eigen paard heb en je wilt nog eens op een manegepaard dat je ze moet vooruit jagen??? Ze mogen best vooruitgereden worden, maar echt altijd met die zweep slagen? Het paard liep goed genoeg ! De lesgeefster had ook al gezegd dat ze moest vertragen ,maar willen? Nee ! Uiteindelijk is ze dan toch uit de les gevlogen vorige week...
Boos! Van zo'n mensen word ik dus echt woedend!

chipieke

https://www.equinection.be/webshop

Dé webshop voor hoefverzorgingsproducten.

www.clickeracademie.be

De énige, echte, onvergelijkbaar paardvriendelijke opleiding!


Naomi21

Berichten: 2493
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 17:32

Uhm zegt de instructice of eigenaar van de manege hier dan niks van?

Mi_Amore

Berichten: 14836
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 17:45

jawel maar het meisje trekt zich er hier niks van aan! Daarom dat ze uit de les gevlogen is ! De manegebaas heeft zich enorm kwaad gemaakt op haar, maar luisteren doet ze gewoon niet ! Als ze zo doorgaat loopt ze het risico dat ze gewoon niet meer op de manegepaarden mag en dat zou voor haar brute pech zijn! Want ik weet dat ze echt wel graag op die paarden rijd...

https://www.equinection.be/webshop

Dé webshop voor hoefverzorgingsproducten.

www.clickeracademie.be

De énige, echte, onvergelijkbaar paardvriendelijke opleiding!

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 18:27

dat is dan maar eigen schuld dikke bult, als instructeur heb je toch de verantwoording over de manegepaarden. Als zij zich niet kan houden aan de regels van de instructeur is het beter dat ze niet meer op de manegepaarden mag rijden.

Z1+1

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 18:41

Als zij zo goed kan rijden, rij je toch niet allemaal meer in een rijtje? Scheve mond

Anders vind ik zowel dat kind als de manege raar.

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 18:51

Ze moet toch lekker haar eigen beestje rijden, en daar les op krijgen?! Als ik haar was en kon gaan van slome manege paard naar lekker pittig jong beestje, wist ik het wel! Wel raar van dr idd...

"You make me sick, but I love what we're doing here"
Egypt Central
"You Make Me Sick"

<3Verloofd <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 19:43

wat is dan het probleem als ze de les uit is gevlogen en de eigenaar het ook zat is Verward

Cem89

Berichten: 30
Geregistreerd: 05-06-04
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:51

Waarom kan ze niet gewoon op haar eigen paard rijden? Ik vind het wel aso hoor, hoe ze zich gedraagt, maar als ze zo door gaat zal ze waarschijnlijk binnekort wel merken wat er gebeurt als je niet luistert ~~}> (gnagnagna Tong uitsteken)

Niemand is perfect, totdat je verliefd wordt op hem--> Loesje
Bokkende schimmelrijder #92


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 127 bezoekers