Wat mag jij allemaal met je Verzorgpony/Paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Noraly

Berichten: 5477
Geregistreerd: 27-08-04

Wat mag jij allemaal met je Verzorgpony/Paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-04 18:24

Ik vroeg me dat eigenlijk af, ik heb al superveel verzorgpony's/paarden gehad. Met de een mocht ik meer dan met de ander, nu heb ik een pony waarmee ik superveel mag! Naar buiten, naar de ponyclub (in de bak rijden) wandelen, wedstrijdjes, naar mijn huis rijden (is nog wel ff 10 km verder op) Haha!
dus wou ik weten wat jullie allemaal met jullie verzorgpony/paard mogen? Ach gut
-x- mij

~ Knowledge is knowing the difference between your oliebol and you're oliebol


DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 19:31

buitenritjes, springen, wandelen, verder als ik iets wil, dan vraag ik t gewoon, meestal is t antwoord ja Tong uitsteken

bartsegeste

Berichten: 46
Geregistreerd: 06-09-04
Woonplaats: Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 20:15

Ik heb nu al een tijdje mijn eigen paard maar met de verzorgpaarden mocht ik eigenlijk alles zelfs op wedstrijden enzo!

Karin_deB

Berichten: 8221
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Rijsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 20:19

eigenlijk alles, wedstrijden, buitenrijden, springen, wandelen, naar de berniss ofsow, ik hoef het alleen te vragen en meestal mag het wel

I love you to the moon and back

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 20:20

Dressuur, springen, buitenrijden, wandelen, wedstrijdjes enz.

    If you can dream it, you can do it ...

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 20:21

ik mag alls Lachen maar ik vraag het wel altijd. maar gebruik alsjeblíéft de zoekmachine, hier zijn al zóveel topics over geweest...

Whoops1
Berichten: 6226
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Hoeksche Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 20:21

Toen die nog niet van mij was.. ALLES !!
Echt hele aardige eigenaren.. Lachen

Tibamar

Berichten: 8365
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 20:38

Ik mag op eentje rijden, poetsen enz. en als het rijden beter gaat (hij had erg lang stilgestaan en moet nu langzaam aan weer wat opgepakt worden) mag ik ook wel wedstrijdjes doen en buitenritten...

Met m;n verzorgshetjes mag ik doen wat ik wil...poetsen...wandelen...ze wassen enz...

Als ik vraag of ik wat met ze mag doen mag het ook meestal wel...

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 20:49

Alles Tong uitsteken

Tis als mijn eigen pony!

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

TINKYgipsy

Berichten: 242
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 20:59

Deze is al een keer geweest dacht k maar dat maakt niet uit!

Eigenlijk alles, incl wedstrijden. Naar buiten nog niet, kep der nog maar een weekje dus eerst een band opbouwen en rustig aan. Ze is best pittig met rijden in de bak maar buiten schijnt ze heel braaf te zijn.
Ze staat op een manege, maar is wel een eigen paard. Mag binnen rijden, in de buitenbak, wandelen, wassen, kortom eigenlijk alles.
En western trail Haha! (ze is western beleerd) Ze kan ook wat dressuur, eigenlijk alleen de basis dingen.

Toppie paard, ben heel trots op der OK dan! Foto in profiel en avatar Tong uitsteken

!Pips! is gewoon COOL !

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 21:08

ik mag er alles mee, zelfs veulens fokken (helaas mislukt, ze is niet vruchtbaar)

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 21:30

Heb sinds 1,5 week een verzorgster voor mijn pony. Ze mag in principe alles, maar wel rustig opbouwen. Mijn pony is net ingereden, dus wedstrijdjes en buitenritten zitten er voorlopig niet in. Maar zodra dat kan mag dat gewoon!

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 13:29

Met Genderose eigenlijk alles, behalv edan van het erf af!
Ik had geen behoefte aan les, of aan wedstijden (en dat kon ze ook niet), dus dat hoeft van mij niet. Maar het was eigenlijk een soort van eigen paard, en maakte dan oko verschillende beslissingen en deed alles met haar.

Met mijn nieuwe verzorgpaardje mag ik inprinciepe oko alles, heb heel veel vrijheid. Natuurlijk moet het niet te gek worden, maar dat zul je mij ook niet zien doen Tong uitsteken
mischien ga ik met hem lessen, verder heb ik geen wedstrijd ambities, dus die zullen er uberhaupt niet komen Haha!

Steff_

Berichten: 5394
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 13:43

Ik heb sinds zaterdag een nieuw verzorgpaardje, een fries
Ik rijd hem 3 x per week in de bak gewoon en over een tijdje mag ik er ook mee naar buiten enzo.

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 18:00

Ik mag best veel met mijn verzorgpony. Maar vraag het vaak nog wel even voor de zekerheid Knipoog. (Het antwoord is bijna altijd ja.)

(Gewoon allemaal dingen die je normaal ook doet; Gewoon in de bak, springen, buitenritjes(wel met iemand erbij!), wandelen over het erf enz.)

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 18:14

ligt een beetje aan de eigenaar en de bijrijder/verzorger

mijn bijrijdster mag op mijn fjord naar buiten en met mijn anda alleen in de bak , die is gewoon buiten net ff te temperamentvol voor haar en is van origine western bereden

ze mag alle paardjes longeren (muv het veulen en mijn shet )die shet mag wel maar liever alleen als ik er bij ben die is nog al eigenwijs en dat kan tot gevaarlijke situaties komen (voor haar!) en die wil ze niet eens longeren als ik er niet bij ben!

zomers poetsen poetsen en nog eens poetsen in de winter liever niet
(de paardjes staan 24/7 buiten) wandelen buiten(muz van 1 ) en natuurlijk in de bak

freestylen

maar mocht allemaal goed blijven gaan dan mag ze van mij gaan lessen
bij een goede instructrice/teur (nu krijgt ze les van mij) en zelfs wedstrijden rijden (maar liever niet 7 dagen per week , ik wil ook nog kunnen rijden Knipoog )

bij mij mag dus heel veel ,

ik weet nog dat ik begon met verzorgen met de een ging ik op wedstrijden de ander mocht ik alleen de hoeven verzorgen en
tegen praten ... zoveel mensen zoveel wensen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Myrthe1 en 28 bezoekers