Welke kleur halsterhoofdstel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Welke kleur halsterhoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 19:03

Jawel mensen, na mijn "welke kleur dekje" topic voor de zomervakantie...

(geloof me, ondertussen heb ik al rond de 15 dekjes Bloos! en toen maar 2!!)

Vroeg ik me af wat voor kleur halsterhoofdstel jullie goed zouden vinden staan bij mijn ijslander! Lachen Misschien dat ik er een voor kerst vraag ofzo, maar dan moet het natuurlijk wel meteen leuk en goed zijn.

Ik vind zelf bordeaux rood erg mooi... voorbeeld bordeaux dekje

Maar als ik heel eerlijk ben, staat bordeaux rood TE luxe op Roskur... Scheve mond Hij is eigenlijk een echte stoere bink, zo loopt hij ook vind ik, dus... Tja.

Dan nog wat kleurtjes als dekje:

felrood, met zwarte bies
geel/lichtgeel
donkergroen
lichtblauw
donkerblauw
edit: donkerblauw plus donkerblauwe halster, Roskur in het geheel hiermee

Zelf vind ik geel en rood met zwarte bies ook wel leuk staan, maar ik weet niet of een rood halsterhoofdstel leuk zou zien. Dan zou ik ook rood met zwarte zijkanten oid moeten hebben... Ik heb een nylon zwart hoofdstel dat met beige op neus en frontriem en teugels is, dat staat op zich erg geslaagd met het gele winnie the pooh dekje... Maar of het de kleur voor Roskur is... Hm. Hopelijk kunnen jullie me helpen!!

Mijn dekjes. Cool
Afbeelding

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 22:01

Ik vind donkergroen eigenlijk ook wel heel mooi staan! Die kleur van dat dekje is erg mooi!

Antheman

Berichten: 11830
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 22:04

Ik begrijp er niets van! Je wil een halster hoofdstel, maar begint over dekjes??

Ik rij met biothane hoofdstellen, voor de Merens een felrode en de Haf een bordeauxrode.
Ik zou heel graag een turquoise met roze hoofdstel willen hebben.

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 22:05

ze wil een bijpassend halsterhoofdstel bij haar dekjes Haha! heej dat blauw geblokte dekje heb ik ook Haha!

Selena87

Berichten: 1635
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 22:09

Uhm waarom neem je geen halster hoofdstel dezelfde kleur als het dekje wat je er het meest op hebt liggen?!

Kijk want veel mensen vinden een bruin hoofdstel mooi bij een bruin dekje een bruin zadel en bruine bandages of peesbeschermers.

En ik heb wel eens een meisje gesproken en die had een roze opsessie.
Die wou een roze singel een rose dekje een rose hoofdstel enzovoords.

Dus denk gewoon wat het mooiste staat bij jou pony en waar jij een setje van kan maken Lachen
bordeauxrode was te luxe probeer dan wat presies past bij jou pony

Dan is iedereen toch tevreden?!

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 22:10

nee haha
iris wilt graag een halsterhoofdstel ze weet niet welke kleur.
en vraagt aan de bokkers welke kleur zij mooi vinden staan bij röskur d.m.v de dekjes.

TINKYgipsy

Berichten: 242
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 22:15

die gele wil ik Haha! haha die hadk bijna gekocht Tong uitsteken

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 22:20

Haha da's nou juist het probleem meloveshein... Ik vind zoveel dekjes mooi die ik heb! Knipoog Sinds ik nu dat zwarte met beige nylon hoofdstel gebruik, ligt die gele er wat vaker op... Maar ik weet niet, of een helemaal geel hoofdstel zou staan. Ik heb ook nog aan eigen combinaties gedacht. Mijn probleem is dat ik niet zelf een kopstuk over een halster kan kwakken, aangezien Roskur's halsters op de neus veels te laag zitten. Maar ik kan ze niet kleiner maken, aangezien ze of op hun kleinst zitten, of dan krijg ik hem moeilijker om. (hij heeft een raar hoofd Knipoog) Anders zou ik nog aan geel kunnen denken ivm de goede combi; het gaat goed met groen, donkerblauw, EN rood. Knipoog Bijv rood en geel zou ook nog wel iets hebben, maarja.

Het is wel een hele aanschaf zo'n halsterhoofdstel. Vandaar dat ik wel echt "de" kleur voor Roskur wil hebben als het dan zover komt. Lachen Donkerblauw heeft ook wel wat vind ik zelf, het halster heb ik al, ook al een dekje en die twee geruitte dekjes hebben ook blauw erin. Lichtblauw, groen en geel gaan iig ook prima met zo'n hoofdstel. Ik weet het nog niet zeker, maar misschien is een tint blauw iets. Het is wel enigszins neutraal, maar ik wil ook niks TE flashy natuurlijk, anders valt Roskur zelf helemaal niet meer op. Tong uitsteken Hm.. Lastige keuzes ook altijd Haha!.

Galja

Berichten: 993
Geregistreerd: 01-07-02
Woonplaats: 't Krabbegat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 23:22

Ik heb een biothane halsterhoofdstel in het lichtblauw met een felroze randje.Ik vond de combinatie wel stoer.

MiranxSuraya

Berichten: 207
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: dronrijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 23:34

euh Groen ,, witt ,, blauw ,, 1 met paardjes hm hm Tong uitsteken Euh , En Western Pets:P lol

MiranxSuraya

Berichten: 207
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: dronrijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 23:35

en halster heb ik groen zwart blauw rood euh Groen en Wit Tong uitsteken gestpreept bordeux & zwart Gestreept Tong uitsteken

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 23:39

http://www.singlefooter.nl/libbys/zwartrood.jpg

Hmm, zoiets zie ik ook nog wel zitten... het liefst zou ik de combinatie andersom zien, aangezien ik op internet zojuist een gaaf halster in de omgekeerde combinatie heb gezien, maar ik denk dat ook dit op zich wel leuk zou staan... Rood (vooral op zwart) blijft toch mijn favoriete kleur ben ik bang, bordeaux is te truttig maar deze spreekt me wel aan... Alhoewel helemaal donkerblauw toch ook in de buurt komt, hm.. Lachen

Jokester

Berichten: 159
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Dwaasvingerworp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 07:36

Donkerblauw staat 'm wel, vind ik.

Genta

Berichten: 266
Geregistreerd: 03-08-04
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 08:06

Ik vind donkerblauw hem wel stoer staan Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 09:26

Groen! Of donkerblauw (en een beetje lichtblauw ook wel) staat hem heel mooi, rood kan wel, maar vind je paard er wat fletser mee worden... Dat geldt trouwens helemaal voor geel, dat kleurt totaal niet vind ik...

Maar dat donkergroene dekje vind ik heel mooi bij hem kleuren Lachen

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 11:44

ik vind lichtblauwe wel mooi.... valt ook goed op....

maar ja oranje is ook wel erg mooi natuurlijk.....

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 13:21

Ik vind donkerblauw leuk staan!

TINKYgipsy

Berichten: 242
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 16:40

het maakt niet uit welke kleur

patsur

Berichten: 7310
Geregistreerd: 19-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 16:54

ik zal gewoon zwart nemen, is hetzelfde als je zadel, en iedere kleur dekje kan erbij

ilovejuno

Berichten: 2144
Geregistreerd: 28-08-04
Woonplaats: Beek en Donk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:19

zwart of geel

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 18:30

Haha, jullie maken het me wel erg moeilijk Haha!. Ik kan tweedehands waarschijnlijk een donkergroen halsterhoofdstel kopen, maar ik vind zelf die rood-zwarte ook wel errug mooi als ik heel eerlijk ben. Knipoog (die waar ik een link naar plaatje had neergezet eerder)

Oranje is niet echt mijn stijl, hihi... En als ik er een neem wil ik eigenlijk wel iets niet-zwart, we zijn met leren hoofdstel al in het zwart dus dan mogen we op buitenrit toch wel gek doen? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:32

Ik stem voor donkergroen... Knipoog vind dat toch net iets mooier kleuren dan dat rood-zwarte bij je paardje. Succes met beslissen!

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 21:46

Tja ik denk dat dat ook grotendeels van mijn eigen kleurenkeuze afhangt. Donkerblauw en rood zijn mijn lievelingskleuren, met name rood, dat is altijd al m'n lievelingskleur geweest eigenlijk. Knipoog Dus vandaar dat die zwart rood me leuk lijkt staan. Helemaal fel rood lijkt me niks, da's echt te fel en kleurt niet mooi bij Roskur, maar ik denk dat dat halsterhoofdstel wel zou staan. Moeilijk, moeilijk. Nou ja, ik ga waarschijnlijk dus in ieder geval een donkergroene kopen (was echt een prikkie namelijk) en dan zie ik wel of ik voor kerst ofzo nog een rood-zwarte koop. Ik heb ook een zwart-rood (de strepen andersom zegmaar, dus zwart aan de buitenkant rood binnenkant) halster op bokt dat ik ws ga kopen, dan kan ik iig de kleurencombinatie een beetje toetsen... En dan zie ik tegen die tijd wel weer, gelukkig is kerst nog even weg. Haha!

Alvast bedankt iedereen, voor jullie hulp! Lachen

TINKYgipsy

Berichten: 242
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 22:00

kerst weg? check de action winkels eens snel

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 23:01

lowara schreef:
heej dat blauw geblokte dekje heb ik ook Haha!

Ik ook. Tong uitsteken
Ik denk dat donkerblauw het mooiste staat, of mischien donkergroen.(of allebei, blauw/groen).