Zo gemeen tegen elkaar ! Chipie versus Tina !!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mi_Amore

Berichten: 14843
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Zo gemeen tegen elkaar ! Chipie versus Tina !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 19:52

Hey,

ik heb eigelijk een enorm probleem!

Mijn paardje Chipie staat naast een merrie Tina. Tina is iets ouder en een stuk groter.

Nu het eigelijke probleem: beiden houden ervan elkaar uit te dagen ! Op stal altijd maar bijten naar elkaar en hun stal stuk schoppen! In de les: naar elkaar bokken en bijten!... Het is echt niet normaal meer Verdrietig Huilen Verwisselen van stal gaat niet, want er is geen enkele vrij.

Is er iemand die soms weet hoe we hen hiermee kunnen doen ophouden? Ik weet het zelf niet meer en chipie shot zichzelf maar stuk dus ja Huilen pijn heeft ze wel !

Ik hoop dat jullie iets weten Verward

xxx ikke

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 19:55

is er egt niet iemand die wil ruilen?ik zou zeggen stel het even voor...

Mi_Amore

Berichten: 14843
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 19:58

heb ik al overal gevraag maar echt niemand wilt Verward Hoe egoïstisch een mens kan zijn hé ! Huilen Vind het echt erg !

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 20:00

Nou vraag het aan de staleigenaar, misschien dat hij het nog eens wil vragen aan iedereen, en als hij het nodig vind, heeft hij misschien dan wel het recht om te zeggen, jij ruilt maar lekker van stal, die kan goed met Tina opschieten ofzo?! (Ik zeg ook maar wat...) En in de les niet te veel in de buurt van Tina lopen, en misschien later wat dichter bij elkaar te lopen enzo!

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 20:01

vraag het dan aan de eigenaar van de stal waar je staat er moet egt wel wat te regelen zijn hoor