Wie kent dit paard??? (Lexi)

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Qtje

Wie kent dit paard??? (Lexi)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 10:09

Hoi,

Mijn paardentips-compagnon is op zoek naar meer info over het verleden van haar paard. Ze heeft mij gevraagd om hier een berichtje te plaatsen. Dus allemaal: even goed kijken en hopelijk herkent iemand dit paard!!!

Dus, Een beschrijving van haar:

Lexi moet ongeveer 15 jaar oud zijn, en is ongeveer 1m65 groot. Het is een Kwpn met een brandmerk dat niet extreem duidelijk gedrukt is. Op haar hoofd heeft ze een kolletje in de vorm van een ruit, dat links vanonder wat uitloopt. Haar aftekening staat aan de linkerkant van haar voorhoofd.
Ze is redelijk lang gebouwd. Op haar linkervoorbeen heeft ze een sok, die tot net over haar kogel komt. Linksachter heeft ze ook een sok die tot een stuk over haar kogel komt. Rechtsachter dezelfde sok. Rechtsvoor heeft ze een volledig zwart been. Op haar rechterachterbeen zitten twee lange verticale littekens op de buitenkant van haar been.
Ze heeft waarschijnlijk al één of meerdere veulens gehad.
Voor ze naar ons kwam, is ze langs een aantal handelaars gegaan.
Ze zou volgens mijn lesgeefster een goed springpaard zijn geweest (en ik geloof haar), Christa zit in het springmilieu en kent Lexi dus al langer dan wij. Ze heeft enkel de vorige eigenaar gekend, maar die weet ook niet meer dan we zelf weten.
Dus, het was een goed springpaard. Ze zou het één of ander ongeluk hebben gehad waardoor ze ofwel (ja sorry, ik hoor twee versies dus vertel ik ze maar beiden) op haar hoofd gevallen zou zijn, ofwel een balk op haar hoofd gekregen, waarna haar bokken begonnen zou zijn en het een onvoorspelbaar paard werd.

De enige manier voor ons om aan haar papieren te geraken is haar officiële naam te weten te komen, aangezien ze niet gechipt is.

Je zal deze foto's al gezien hebben, maar voor dit bericht plaats ik ze nog eens:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

(Ik weet niet of dit de juiste rubriek is om dit bericht te zetten, ik hoop het wel ... Scheve mond Verward )

Groetjes!!!

Neem een bezoekje aan mijn website: http://users.skynet.be/kimenbert

Qtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 10:10

Neem een bezoekje aan mijn website: http://users.skynet.be/kimenbert

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 12:20

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant

Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten