bang

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

bang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 18:52

Hallo,

Noor haffie van 1 jaar is overal bang voor op het moment.. ook al doe je het 10 keer ze blijft bang vooral met poetsen. Ze laat het goed toe als ik een halster omdoe en kan netjes vast staan ondertussen laat zich rustig poetsen tot haar buik.. dan is alles ineens eng.. ook hoefjes uikrabben is eng ze gaat draaien en hangen..
Het vreemde is dat een maand geleden ze bijvoorbeeld niet bang was.. toen liet ze zich netjes poetsen ook hoefjes uitkrabben enzo. Dan gaat het dus weer fout en is alles te eng.. en na 2 dagen weer even niet eng en dan is het weer helemaal mis..

Toen de hoefsmid 5 weken geleden kwam was ze niet bang..

Ook spraytjes vind ze eng nu terwijl ze tijdje geleden weleens antiklit in haar manen en staart deed en ze niet op of om keek. vliegt ze nu als ik aan kom zetten met de fles..
Dus nu spray ik zodat ze het kan zien op de borstel en dan op haar manen want anders kan ik niks..

Ik doe heel rustig laat alles zien.. maar ze laat het niet toe ook lijkt het er weleens op alsof ze klaar staat om te trappen... niet gedaan hoor alleen met achterhoefjes uitkrabben ( straf ik meteen)

Maar hoe zou dit komen is ze echt bang? of aanstellerij.. of..??

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 18:58

ik denk dat het de leeftijd is!
Ik heb zelf niet echt ervaring in dat soort dingen ,en ik ga je ook geen advies geven.
omdat ik persoonlijk gewoon elke keer weer door zou gaan hoe je het nu ook doet.
duss suc6!