Abonnement Bit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 17:28

Bit begon een paar jaar geleden heel erg sterk. Durfde met nieuwe dingen te komen, goede discussies en diepgang. Tegenwoordig is het veel reclame, veel dingen die je in ieder blad leest, veel herhaling en geen echte meningen meer.

Maar... ligt dit echt aan het blad? Lezen, horen en zien wij niet teveel. Als ik echt iets wil weten dan zoek ik het zelf uit. Vraag het ergens op internet, bekenden om me heen etc. Dus we krijgen meer informatie dan vroeger... hoe kunnen ze dan nog met iets origineels komen.

Vooral voor de mensen die nog veel moeten leren en geen internet hebben is het een goed blad. Die vinden de hoefslag dan te sport gericht. Zonder eigen KWPN'er heb je geen In de strengen en zonder wedstrijdsport heb je geen Paard en Sport. Dus voor die mensen is het een goed begrijpelijk blad zonder terug te hoeven vallen in het Penny niveau! Haha!

Vandaag mijn eerste hoefslag weer binnen gekregen en ik moet zeggen dat ik dit blad erg heb gemist. Nu stond er dit keer wel erg veel over springers in terwijl ik een dressuurmuts ben, maar toch leuk!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 20:13

kleintje, in de hoefslag staat over alle takken van de wedstrijd sport al zijn Dressuur en springen wel de belangrijkste.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 20:39

Citaat:
Op 2001-11-17 19:13, schreef Steef:
kleintje, in de hoefslag staat over alle takken van de wedstrijd sport al zijn Dressuur en springen wel de belangrijkste.


Ik weet het, was alleen een opmerking van me dat er dit keer veel springen in stond terwijl ik meer van dressuur hou. Maar het blijft een goed blad!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 23:02

Vandaag is bij mij de Bit weer in de bus gevallen en ik moet zeggen dat ik verbaasd was over de artikelen die er nu in stonden. Dit gaat al weer een eindje in de goede richting, eindelijk mag er weer discussie zijn! Daar werd in het voorwoord trouwens ook flink de nadruk op gelegd dus misschien is dit een belofte voor de toekomst?

In dit nummer staat een artikel over de zin en onzin van het laag en diep rijden, Fernand van Geene over dat ijzers absoluut niet nodig zijn voor wat dan ook en een artikel over de hoefkatrolclinics van Antonie de Bodt.

Toch zeg ik mijn abonnement op omdat als er nog eens een intressant nummer komt ik die ook gewoon in de winkel kan kopen en ik al die pagina's reclame zo nutteloos vindt.