Stalling omg. Utrecht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 13:37

Quellian schreef:
Ik betaal iets minder dan 210 euro per maand voor mijn pony bij de Nedereindse Stallen in Utrecht.


Zit daar tegenwoordig het voer bij in?. Want toen ik daar eenpaar jaar geleden stond moest ik biks kopen en in bakjes klaar zetten iedere dag. Was nogal irritant.

Totaal kwam ik inclusief de biks even duur uit als op ZH alleen geen binnenbak en geen hindernissen.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 14:47

In Maarssen zit ook nog marshua (als je het zo schrijft) daar hebben ze ook een binnen en buitenbak maar ik geloof dat je wel zelf moet voeren ombeurten daar. Ik weet niet hoe duur het is het terrein is wel mooi. Er is ook wel voldoende weidegang meen ik.

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289

Jits

Berichten: 1165
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 16:16

Citaat:
Zit daar tegenwoordig het voer bij in?. Want toen ik daar eenpaar jaar geleden stond moest ik biks kopen en in bakjes klaar zetten iedere dag. Was nogal irritant.


Dat is nog steeds zo. Ik vind het juist prettig om bakjes klaar te zetten. Weet ik tenminste precies wat m'n paard krijgt! En zo kan ik het voer ook makkelijk aanpassen.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 16:21

Jits schreef:
Dat is nog steeds zo. Ik vind het juist prettig om bakjes klaar te zetten. Weet ik tenminste precies wat m'n paard krijgt! En zo kan ik het voer ook makkelijk aanpassen.


Nou mijn ervaring was anders helaas. Ik kwam daardoor totaal op hetzelfde wat ik nu betaal dus geen tot weinig voordeel VEEEEL duurder dus. Moest ook zelf mesten.

1x meegemaakt dat de bakjes leeg waren en niet door mijn paard helaas. Vond het er op zich ook wel rommelig uitzien. Kan dus ook nooit een keer wegblijven want dan zit je met voer of iemand moet je sleutel hebben. Zo vond ik het nog meer nadelen hebben.

Bij ons voeren ze op het oog ze letten goed op. Ze krijgen standaard hoeveelheid en als je het zegt krijgen ze meer of minder. Dus weinig problemen.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

wiljemijn

Berichten: 856
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 17:37

bij stal welgelegen betaal je nu 170 euro moet je zelf brok kopen, maar hooi en stroo zit er wel in...das bij tienhoven en maarssen in de buurt

[ITP] Van groentje naar dame in de dop

Z1 strtgr. ❤️ 21-12-20 slaap lekker eitje.

Jits

Berichten: 1165
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 20:37

Citaat:
Nou mijn ervaring was anders helaas. Ik kwam daardoor totaal op hetzelfde wat ik nu betaal dus geen tot weinig voordeel VEEEEL duurder dus. Moest ook zelf mesten.

1x meegemaakt dat de bakjes leeg waren en niet door mijn paard helaas. Vond het er op zich ook wel rommelig uitzien. Kan dus ook nooit een keer wegblijven want dan zit je met voer of iemand moet je sleutel hebben. Zo vond ik het nog meer nadelen hebben.

Bij ons voeren ze op het oog ze letten goed op. Ze krijgen standaard hoeveelheid en als je het zegt krijgen ze meer of minder. Dus weinig problemen.


Ach ja, zo heeft iedereen zijn voorkeuren.

PaysBas

Berichten: 4997
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 22:01

Leuke site alleen is die nog niet geheel af zag ik... Scheve mond

KNHS ZAL DE KOSTEN OP DE LEDEN VERHALEN wij zwijgt stemt toe dus WEES SLIM—> https://petities.nl/petitions/wij-wille ... ?locale=nl

Sinterklaas & Zwarte Piet zijn onderdeel van de Nederlandse cultuur. En nee ik ben geen racist. Racisme staat compleet los van dit oer-Hollandse feest.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sinterklaas

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 22:09

Je hebt in Groenekan ook nog St. Maarten en Stal Voordaan. Voor de rest is alles wat ik weet al genoemd.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

Poppesnot
Berichten: 87
Geregistreerd: 08-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 10:22

PaysBas schreef:
Leuke site alleen is die nog niet geheel af zag ik... Scheve mond


Ik neem aan dat je het over de site www.griftenstein.nl hebt. Die is idd nog niet helemaal af!!! Maar het website bouwen gaat steeds beter Bloos , dus het zal niet langs op zich meer laten wachten tot hij klaar is... Er zullen dan ook fotos van onze bokkende stalgenoten op staan! OK dan!

Officieel 'Bende van Peek' lid
www.griftenstein.nl

Leone

Berichten: 1051
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 10:31

Je hebt nog in maartensdijk Stal Arends dat is een pensionstal, volgens mij hebben ze ook een website www.stalarends.nl

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 10:35

Prisca schreef:
Nou mijn ervaring was anders helaas. Ik kwam daardoor totaal op hetzelfde wat ik nu betaal dus geen tot weinig voordeel VEEEEL duurder dus. Moest ook zelf mesten.

1x meegemaakt dat de bakjes leeg waren en niet door mijn paard helaas. Vond het er op zich ook wel rommelig uitzien. Kan dus ook nooit een keer wegblijven want dan zit je met voer of iemand moet je sleutel hebben. Zo vond ik het nog meer nadelen hebben.

Bij ons voeren ze op het oog ze letten goed op. Ze krijgen standaard hoeveelheid en als je het zegt krijgen ze meer of minder. Dus weinig problemen.


Voeren wil ik te allen tijde in eigen hand houden. Echt NIEMAND die mijn paard voert.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 10:38

Quellian schreef:
Voeren wil ik te allen tijde in eigen hand houden. Echt NIEMAND die mijn paard voert.


Wil jezeggen dat je iedere morgen en avond zelf gaat voeren?.

Denk dat het ook scheelt of je 40 uur werkt ja of nee en of je ook nog andere dingen wil doen in je leven. Ik dus wel dus vind ik het wel fijn dat ik niet hoef te voeren en te mensen oke daar betaal ik dan graag voor.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 10:58

Dat is het bij mij ook ik kan echt niet 3 keer per dag gaan voeren met mijn werk. Brok en hooi/kuil wordt bij ons gevoerd en de extra dingen stem ik zelf af op het werk dat mijn paard doet en voer ik dus 1 keer per dag bij. In overleg wordt dat ook wel voor ons gedaan als je paard bijvoorbeeld medicijnen moet 2 keer per dag dan wordt dat ook door diegene die voert gegeven. Gaat altijd prima bij ons.

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 11:36

Antheman schreef:
Stal Welgelegen, grens Maarssen -Tienhoven valt ook nog te proberen. Vroeger betaalde ik 300 gulden. weet niet wat nu kost. Goede bak, veel weidegang en redelijke uitrijmogelijkheden, geen bos.

Daar heb ik gestaan, brrrrrrrrrrrr, wat een l*l die eigenaar!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 11:39

rhijnauwen schreef:
op Reyerskop in Harmelen zitten verschillende stallen (waar ook bokkers staan bv, mazzeltje, nerootje etc.)

Nerootje en ik staan bij stal Brouwer! bevalt heel goed.
2 bakken, 2 losgooibakken, weidegang , als je wilt 24 p/d
ponystal 90 eurp incl kuil, paarden boksen gemiddels 160 euro incl kuil

In de winter wordt er 4 keerper dag gevoerd, zomers alleen 'sochtend en savonds, want ze staan dan buiten!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 11:48

Prisca schreef:
Wil jezeggen dat je iedere morgen en avond zelf gaat voeren?.

Denk dat het ook scheelt of je 40 uur werkt ja of nee en of je ook nog andere dingen wil doen in je leven. Ik dus wel dus vind ik het wel fijn dat ik niet hoef te voeren en te mensen oke daar betaal ik dan graag voor.


Ik bedoel te zeggen dat niemand mijn paard voert d.w.z. bepaalt wat erin gegooid wordt. Ik wil precies in de hand houden wat hij krijgt. Dus vind ik bakjes klaarzetten helemaal perfect!!

Ik betaal dus ook gewoon voor het voeren en ik heb ook nog een fulltime baan en huishouden.

PaysBas

Berichten: 4997
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 19:59

Poppesnot schreef:
Ik neem aan dat je het over de site www.griftenstein.nl hebt. Die is idd nog niet helemaal af!!! Maar het website bouwen gaat steeds beter Bloos , dus het zal niet langs op zich meer laten wachten tot hij klaar is... Er zullen dan ook fotos van onze bokkende stalgenoten op staan! OK dan!


Keep me informed als de site af is. Pling
Ben wel benieuwd naar al die Bokkers.

Was dit weekend zelf nog bij de manege bij het Henschotermeer.
Maarnse manege?? Zag d'r verzorgd uit.

KNHS ZAL DE KOSTEN OP DE LEDEN VERHALEN wij zwijgt stemt toe dus WEES SLIM—> https://petities.nl/petitions/wij-wille ... ?locale=nl

Sinterklaas & Zwarte Piet zijn onderdeel van de Nederlandse cultuur. En nee ik ben geen racist. Racisme staat compleet los van dit oer-Hollandse feest.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sinterklaas

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 21:43

Zijn er best nog wel een hoop stallen dus in de omgeving van Utrecht.. Maar ik weet zeker dat de stal waar ik nu sta toch de leukste is Haha!

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 23:04

Waar sta je nu dan? Haha!

[edit]Ik zie het al in je onderschrift[/edit]

how sweet can it be to be loved by you

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 11:32

moowsy schreef:
Waar sta je nu dan? Haha!

[edit]Ik zie het al in je onderschrift[/edit]


Oke dan Knipoog

Stal Griftenstein

MissMarjo
Berichten: 27
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 11:42

ik sta met mijn pony ook op zilfia's hoeve in houten.
Ik betaal 215 euro per maand aan stalling.Daarvoor heb je natuurlijk een box twee keer per dag bix en een keer perdag kuil.
De meeste paarden en pony's staan op stro maar zaagsel is ook mogelijk.
Verder is de accomodatie prima buitenbak binnen bak kleine binnenbak longeer en losgooi ruimte molen en weide gang.succes met het vinden van een stal.
ps gezellig mensen en mensen die liefde voor hun paard hebben zijn voor mij altijd welkom

Het leven dat is een groot feest.

Poppesnot
Berichten: 87
Geregistreerd: 08-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 11:50

MissMarjo schreef:
ik sta met mijn pony ook op zilfia's hoeve in houten.
Ik betaal 215 euro per maand aan stalling.Daarvoor heb je natuurlijk een box twee keer per dag bix en een keer perdag kuil.


1x per dag kuil??? Daar zou ik niet zo blij mee zijn , of krijgen ze ad libitum kuil? Ik heb liever dat ze 1 x per dag biks krijgen en een paar keer per dag ruwvoer......

Officieel 'Bende van Peek' lid
www.griftenstein.nl

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 13:18

Poppesnot schreef:
1x per dag kuil??? Daar zou ik niet zo blij mee zijn , of krijgen ze ad libitum kuil? Ik heb liever dat ze 1 x per dag biks krijgen en een paar keer per dag ruwvoer......


Er staan hier nogal veel paarden dus vrij lastig om diverse malen met kuil te gaan slepen (erg bewerkelijk). Plus dat de meesten gaan rijden vanaf een uur of 15 dus erna tot zeker 23 is het geen doen kuil te gaan voeren ook in het belang van de paarden. Mijn paard staat er al zeker 6 jaar en ik kom er zeker al 10/12 jaar heb er nog nooit nadelen van ondervonden?.

Er ligt altijd wel kuil dus het is altijd mogelijk om het te pakken.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

marn
Berichten: 1066
Geregistreerd: 07-04-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 13:27

MissMarjo schreef:
ik sta met mijn pony ook op zilfia's hoeve in houten.
Ik betaal 215 euro per maand aan stalling.Daarvoor heb je natuurlijk een box twee keer per dag bix en een keer perdag kuil.


jeetje wat een geld zeg!
Ik betaal 165 voor een ruime stal en alles erbij in, word uitgemest voor je, 2 bakken en (heel belangrijk) zomers en swinters de hele dag weidegang.

Saar4
Berichten: 2345
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 16:23

215 euro is heel redelijk hier in de buurt. Wil je bij het bos staan dan moet je al gauw rekenen op iets rond de 300 euro p/m.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jannie79, OmgiliBot, YandexBot en 129 bezoekers