wat zou je aan stalgeld kunnen vragen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ethelate

Berichten: 21108
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-01 18:05

Heb ff een vraagje, ik kan nu waarschijnlijk van iemand 4000m2 grasveld, paardenstal (met wasplaats, opberghok, en opsla voor voer) huren. Alles is goed omheind en er is stromend water en elektrischiteit (ook op het hek Extreme duivel )
Nou zou ik dat dus kunnen huren maar dan zou me paardje er alleen komen staan, dus zou ik het graag met iemand willen delen...
Maar wat zou ik dan kunen vragen aan stalgeld per maand?
Alles is heel netjes en goede omheining, grote box en voor hooi en stro regel ik, brok zou je zelf moeten regelen...
Mooie uitrijmogelijkheden en veel privecy...
In de buurt van Den Bosch...
Iemand ideen???
Verward Verward Verward Verward

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 18:09

wat voor bak zit erbij?? dat scheelt ook een bult. als het zo;n bak ik waar je de helft van de tijd niet in kan rijden.....

Ethelate

Berichten: 21108
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-01 18:33

er is een stuk gras afgezet, maar het gras ligt erg hoo (tegen de polder aan maar aann het droge stuk van de dijk (ligt hoger als de dijk zelf!)
Dus het is een erg droog veld (geen blub) en het is paar minuten stappen van de ruiterhal (2 binnenbakken, waar je les kunt nemen en blabla...)
verder kun je vanuiit daar heel mooi naar buiten,... de dijken over, de polder in, maar ook de bossen doorzoeken... Genoeg mogelijkheden!
Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 19:10

Je moet kijken wat in jouw omgeving gevraagd wordt voor verschillende stallingen met hun voorzieningen. Dan kun je kijken wat een redelijke prijs is. Je kunt ook kijken wat jij wil verdienen aan de stal, en dan hooi en stro via jou laten kopen als ze dat willen en daar los voor rekenen...
Ik weet niet hoe de prijzen liggen bij jullie, maar gewoon alleen weiland en stalling met hooi en stro ligt bij ons zo tussen de f200,- en f250,- per maand.
Bij alleen weidegang zelfs nog wat lager vaak.

Margreet

Berichten: 18317
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 19:11

Zet eerst eens op een rijtje wat voor kosten je gaat maken als er iemand bij komt. (electriciteit, water, hooi, stro, onderhoud weiland, onderhoud stal, kosten voor afvoer mest etc. etc.)
Dat bedrag, plus de helft van het huurbedrag dat jij moet betalen voor het hele spul en dan nog misschien een beetje winst.

Nulla tenaci invia est via

Ethelate

Berichten: 21108
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-01 08:38

Winst hoef i niet perse te hebben (wel welkom hoor Haha! ) maar ik dacht zelf F250 (inc hooi en stro) .. Is dat redelijk?
Verward

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 08:57

Als ik het goed begrijp is het gewoon een wei met stal. Jij levert hooi en stro maar mest niet. Ik zou daar niet meer dan 150-200 voor vragen. Voor 300-350 vind je hier een stal met weide incl. hooi stro, voer en uitmesten en een buitenbaan.

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 12:24

ik denk 250,00 gulden zonder brok dan he!!

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 12:27

Bij ons ook zelf uitmesten, stal met hooi, stro, brok en buitenbak voor rond f250,- voor een pony. Met buiten en binnen zetten, weidegang en voeren

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 14:43

He Ethelate,


Zit jij toevallig in Den Dungen, want daar hebben ze ook twee binnenbakken??
Ik (uit gestel) heb mijn twee stallen ook verhuurd gehad, en vroeg 400,- per stal. Dat was excl. stro, hooi en voer, maar wel met spuitplaats, voeropslag, afgesloten zadelkamer en overkapping buiten stal en weidegang.
400,- per stal is niet veel, als je nagaat dat je in het westen ongeveer het dubbele kwijt bent. Want het kost je een hoop tijd en je hebt altijd "vreemden" op je erf....

Toos paardloos

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 15:28

heeft ze een eigen stal ? dan kan het wle met hooi en stro. ligt ook aan grote van paard.

geen eigen stal, dan zeker niet.

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 10:30

Ik vind een stal met weidegang en met hooi en stro mag ongeveer rond de F.225,- liggen.
Maar waarom deel je niet alle kosten eerlijk,dat is toch veel makkelijker.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 10:39

Wat zitten jullie laag met je prijs zeg? bij een manege bij ons in de buurt betaal je voor een paard in pension 475,- en die komen niet eens buiten (ook niet in de zomer). Ik weet niet, maar als ik ooit nog iemand weet die een stal moet huren, zal ik ze naar jullie sturen!

Toos paardloos

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 12:27

ja maar bij ons in de regio is het weer goedkoper en denk eens na als je een lage prijs vraagt en je maakt toch nog winst trekt het aleen maar mensen aan dus nog meer geld!!

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

Ethelate

Berichten: 21108
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-01 13:36

Ja, maar 4000 m2 is nou niet bepaald voor een kudde paarden!
2 is vol zat!
ennuh, er is ook binnen maar plaats voor 2!
Haha!
Maar waarschijnlijk doe ik het gewoon niet, en zet ik hem gewoon bij die boer, is goedkoper, makkelijker en dichter bij huis!
Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 15:09

hey
ik betaal voor de stalling van mijn paard 200 per maand, wat wel erug weinig is want ze: geven voer zeten hem buiten binnen, mesten de stal, brengen je naar concoursen, je mag de trailer lenen, vlakbij liesbosch, enzenz.
ik denk dat je wel 250 p. maand kan vragen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, GrapeshotBot, mamabird en 35 bezoekers