wedstrijdnaam..?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 17:48

Olevalover schreef:
meen je dat serieus?? ik vind het geen lelijke naam ofzo.. maar het doet me echt denken aan een suffe oude merrie .. echt zo'n fokmerrie naam Tong uitsteken nee.. ik weet niet .. ik hoor ze al omroepen op wedstrijd:
Hier komt Eva .. met Oleva.. haha neej.. dat rijmt Misselijk


Vind ik juist interessant, dan kom je misschien in aanraking met andere -leva's uit de stammen.

Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-04 17:48

Remember schreef:
Betekent lente Knipoog

OOOOOOOOOOOOOJAAAAAA!! dankje wel
groetjes van een talenknobbel Lachen

Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-04 17:58

LuvdaTossa schreef:
Vind ik juist interessant, dan kom je misschien in aanraking met andere -leva's uit de stammen.

ja dat is wel zo.. ik krijg binnenkort (ze zou al gebeld hebben) contact met de fokker.. die heeft zelf een aantal volle zussen .. dat lijkt me erg leuk!! Maar voor de wedstrijden vind ik een iets vlottere naam tocg geschikter denk ik, maar je hebt me wel aan het denken gezet Knipoog

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 18:00

Straks kom je eigenaars tegen van een halfzusje... die leva herkennnen. Zonde dat je dat misloopt!

Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-04 18:43

LuvdaTossa schreef:
Straks kom je eigenaars tegen van een halfzusje... die leva herkennnen. Zonde dat je dat misloopt!

ja maar die heft toch ook een "wedstrijdnaam"dan Verward dan kan ik ze zelf nooit vinden, maar moeten ze mij echt vinden Haha!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 20:35

Nee, hoor hier in de buurt weet ik er weinig met een wedstrijdnaam. Zelfs al onze paarden hebben gewoon hun stamboeknaam. En bij Syta heb ik het ook 'gewoon' op de startkaart gezet.

Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-04 08:24

LuvdaTossa schreef:
Nee, hoor hier in de buurt weet ik er weinig met een wedstrijdnaam. Zelfs al onze paarden hebben gewoon hun stamboeknaam. En bij Syta heb ik het ook 'gewoon' op de startkaart gezet.

ok ok Lachen