vliegendekens slecht?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ayasha
Blogger

Berichten: 57953
Geregistreerd: 24-02-04

vliegendekens slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 20:44

weet niet of hier over al veel verteld is, als dat zo is zet dan maar een slotje.
Maar mijn vriendin had een vliegendeken voor haar paard gekocht, en na een week, telkens als ze aankwam had hij zijn deken niet meer op.
Ze dacht dat de staleigenaar dat gewoon niet deed (heeft ongeveer 6 paarden in pension en doet dit normaal wél)
en toen ze uitleg ging vragen zei die dat er wespen onder kwamen, en die begonnen te steken als ze der niet meer onderuit geraakte...
nu stond t paard vol met wespensteken...

dus is het wel verstandig om een vliegendeken aan te schaffen?

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 20:47

ik heb een vliegendeken van imperial riding tegen de zomerexzeem gekocht en ik vind het een goede uitvinding *LOL* ik heb het ff staan afkijken maar er komen geen vliegjes onder bij mij. en zeker geen wespen enzo ik ben er dik tevreden mee.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 20:51

Ik heb 3 paarden onder de bucas vliegendekens gehad deze zomer (de 4e = jaarling), het waren de bucas vliegendekens met hals en buikflap en we hadden hier ook zeker veel last van wespen maar ik heb geen wespensteek kunnen ontdekken bij de paarden hoor. Zowiezo is het me nog nooit gebeurd dat er een steekbeest onder de deken is gekropen.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57953
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 20:53

nu weet ik ook niet wát voor deken ze had Bloos heb dat paard 1x maal gereden...en toen vertelde ze het....