spaanse rijschool wenen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Omar

Berichten: 175
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Leiden

spaanse rijschool wenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-04 20:50

Oké,

Ik wil dus graag een keertje met m'n zus een aantal dagen naar Wenen, om onder andere even bij de spaanse rijschool te gaan kijken. Ik heb ze al eens gezien in de Ahoy in Rotterdam en sindsdien heb ik een passie voor de klassieke rijkunst Kwijl .
Nu vroeg ik me af of er niet iets van reizen ofzo.. worden georganiseerd, om oa de spaanse rijschool te bezichtigen, of misschien dat iemand wel eens daar is geweest en me wat meer info kan geven of wat tips!

groetjes maartje

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 20:57

Ik zou het zeker eens na gaan vragen bij een ANWB kantoor navragen. Daar kun je o.a reizen en excursies ed. boeken.

Lijkt mij ook eens leuk om op zo'n rijschool te kunnen rijden. Is er niks dichterbij toevallig?

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 21:14

Ik ben er ooit eens geweest Lachen

Stond niet in de planning, we zouden eigenlijk alleen naar de training kijken omdat je de kaartjes ruim van te voren moet boeken. Maar happy mee, iemand was ziek geworden van een reis en ik heb 2 kaartjes kunnen bemachtigen!
We zaten op, vond ik, een van de mooiste plekken en hebben een geweldige show gezien!

Er schijnen nogal wat stadstochtjes georganiseerd te worden waar de spaanse rijschool een onderdeel van is Lachen

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 21:18

Lydiia: jij bent wel een mazzelaar zeg! Heb inderdaad gehoord dat het normaal heel lastig is om kaartjes te bemachtigen. Dus als je dat wilt, zou ik dat van tevoren regelen en niet op de bonnefooi gaan.