anti stress middelen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marlo
Berichten: 1356
Geregistreerd: 21-03-04

anti stress middelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 23:09

wie heeft hier ervaring met middeltjes die tegen stress/ nevrositeit helpen? mijn paard is heel alert/ schrikkerig, en ik wilde nooit aan de poedertjes en pilletjes gaan maar ik wil het nu wel proberen als het natuur producten zijn. maar kan iemand mij zijn/ haar ervaringen met dit soort dingen vertellen?
liefst over middelen die gewoon langdurig te geven zijn

Ineke2

Berichten: 33105
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 23:15

rescue van bachbloesem remedies kunnen helpen. Is homeopatisch en mag gewoon met wedstrijden gegeven worden.

kiana
Berichten: 1646
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 23:46

hoi,
ik geef mijn paard stress-mix van hofman-lieves gemengd met extra magnesium. voor het hevige zweten tijdens het rijden, krijgt hij electolyten om de vochtbalans te herstellen en.........gedroogde brandnetels ( zelf geplukt) om afvalstoffen te verwijderen uit het lichaam.Deze afvalstoffen komen in het paard door stress.

Ik geef het nu een week of 2 ben zeer tevreden. Als de stresmix op is ga ik alleen met de elect. en brandnetels verder. Paard wordt ook veel blijer !

Het probleem van stress is nu nl redelijk onder controle. Hij heeft geen last van zijn spieren meer, wat ook weer stress veroorzaakte.
Misschien kan je hier iets mee.

Die brandnetels vind hij heerlijk, t'is alleen net een wietplantage thuis Lachen)
Maar ja, je moet er wat voorover hebben nietwaar ?

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 09:41

wat egt goed helpt is het paar heel ander voer geven namelijk Pianisimo van Cavalor, egt super, ik kende een paard waar alle middeltjes al op geprobeert waren maar niets hielp, tot ze dit voer kreeg!

vannie
Berichten: 362
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: aalmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 12:34

wij geven ze wel eens nerfelet (als je dat zo schrijft)
werkt ook goed