doen of niet :?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 17:58

ik heb nu adres gekregen. als ik op vakantie ga mag ik komen bezoeken Lachen nu vind ik wel best. dus hij geeft aan mij een adres en zo te zien is ze betrouwbaar

M_aaike
Berichten: 924
Geregistreerd: 26-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:12

als ik jou was zou ik het niet doen,

idd een beetje raar verhaal, zijn genoeg mensen in nederland hoor!! Haha!

marlo
Berichten: 1356
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:45

waarom zou je het niet doen? als je hem zoals hierboven is gezegd in ned verkoopt heb je nog geen garantie dat hij een leuk en goed thuis krijgt, wie weet gaat hij naar handelaren enz en zie je hem ook nooit meer.
misschien is het juist wel goed zo ver weg, kom je niet in de verleiding om langs te gaan en eventueel voor een teluurstelling te staan dat hij toch maar is door verkocht of zoiets.
gewoon doen als het je goed lijkt zou ik zeggen

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:50

marlo schreef:
waarom zou je het niet doen? als je hem zoals hierboven is gezegd in ned verkoopt heb je nog geen garantie dat hij een leuk en goed thuis krijgt, wie weet gaat hij naar handelaren enz en zie je hem ook nooit meer.
misschien is het juist wel goed zo ver weg, kom je niet in de verleiding om langs te gaan en eventueel voor een teluurstelling te staan dat hij toch maar is door verkocht of zoiets.
gewoon doen als het je goed lijkt zou ik zeggen

Dit is precies wat ik wou gaan zeggen..moet je aan wie je je paard verkoopt ,meteen checken? Het kan best zo zijn dat je deze afslaat, iemand in NL hebt, die zich toch bedenkt en verkoopt aan een handelaar die vervolgens zelf naar Egypte verkoopt ofzo....Ik zeg ook als ze wel positief over zijn en blijkbaar dat geld heeft om het paard daarheen te laten vliegen..waarom ook niet..

samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 18:57

marlo schreef:
waarom zou je het niet doen? als je hem zoals hierboven is gezegd in ned verkoopt heb je nog geen garantie dat hij een leuk en goed thuis krijgt, wie weet gaat hij naar handelaren enz en zie je hem ook nooit meer.
misschien is het juist wel goed zo ver weg, kom je niet in de verleiding om langs te gaan en eventueel voor een teluurstelling te staan dat hij toch maar is door verkocht of zoiets.
gewoon doen als het je goed lijkt zou ik zeggen


jah je heb echt gelijk ik ken dat gevoel .

Mi_Amore

Berichten: 14843
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 19:00

Ik zou het niet doen, wie weet wat erna met je paardje gebeurt? Wie weet bevalt hij hen niet en wordt hij weer doorverkocht en zie je hem nooit meer terug !!! Het is wel leuk als ie ginds een luxe-leven zou leiden, maar je weet nooit echt wat er kan gebeuren .

Nog veel suc6 !!

groetjes chipieke

Mi_Amore

Berichten: 14843
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 19:01

las net marlo's reactie, maar om eerlijk te zijn : in nederland is het soms toch gemakkelijker om een paard op te sporen via via dan in spanje hé! Haha!

marlo
Berichten: 1356
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 19:35

ja dat is het hem dus juist, misschien is dat juist niet goed want je kan er dan ook juist achter komen dat het niet zo goed met je paardje gaat

marlo
Berichten: 1356
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 19:39

je weet toch sowiezo nooit zeker of je paard goed terecht komt. ook in ned. niet hoor, in ned worden 'onze geliefde paardjes' ook gewoon weer door verkocht, het is dan nou eenmaal jou paard niet meer

Tibamar

Berichten: 8365
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 20:05

Ik zou je paard alleen aan die mensen in Spanje verkopen als je zeker weet dat ie goed verzorgt wordt...Of je moet hem nog op willen zoeken...dan is Spanje wel erg ver...Ik zou denk ik zelf niet m'n paardje aan mensen in Spanje verkopen...maar je moet zelf kiezen...
Succes!!!

samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 20:37

het lijkt voor mij een hele goeie mensen en ze zoekt in nederland omdat in nederland betere paarden hebben en in spanje vertelden ze dat veeeeel andulusiers zijn enne wilde dat paard niet en daarom wilde van mijne kopen omdat oscar geen andulusier en loopt als een kwpner een sportpaard dus

Kitten
Berichten: 1717
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 10:15

Amethyst schreef:
Beetje onduidelijk Lachen

Ik zou mijn paard niet snel naar Spanje verkopen. Je weet niet waar hij terechtkomt, die mensen kunnen nog zulke mooie verhalen vertellen, maar voor hetzelfde komt je paard in de handel terecht, of misschien zelfs in de worst Bloos!
You never know..


Wordt wel een erg duur worstje dan, als je hem er eerst voor van nederland naar spanje toe moet brengen.

Als de mensen er de moeite en de kosten voor over hebben, om hier een paardje te kopen en hem dan naar spanje te laten komen, mag je haast toch wel aannemen dat er goed voor gezorgd gaat worden.