Wat is een pennymeisje ??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dienetje

Berichten: 1242
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 21:15

ik weet niet maar volgens mij schuilt er in ieder paarden mens wel een soort van pennymeisje. ooit was ik ook dat meisje van 6 dat alles wat ze mocht doen blij was. maar nu ben ik eigenlijk niet meer zo, ook had ik ooit dat ik nooit een paard strafde omdat ik dat "zielig vond" nu ook niet meer. ik denk dat veel mensen wel {misschien niet als je echt met paarden bent opgevoed} ooit een penny meisje was

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 21:18

rashida schreef:
hallo wat is er mis mee dan als je van paarden houd en ze wilt redden of iets dergelijks. wie zijn jullie om een ander een in een hoekje te proppen met de titel pennymeisje. wat een klinklare onzin pubers zeker die dat verzonnen hebben.

Hè, wat zijn we weer lekker negatief Haha!

Penny-meisjes is gewoon leuk bedacht Haha!
We stoppen geen mensen in hokjes (ofja, misschien ook wel door ze penny-meisje te noemen....).
Het zijn gewoon zeer onrealistische meisjes (of jongens, whatever) die zweven op een roze wolk. Gaat vanzelf weer over, is de leeftijd (in de meeste gevallen).
Til er niet te zwaar aan Knipoog

dienetje

Berichten: 1242
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 21:21

ik vindt het wel een grappige naam herken alleen geen van die punten past bij mij

vencedor
Berichten: 9350
Geregistreerd: 27-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 21:37

hahaha echt mooi om dit te lezen..ja ik beken ik las ook penny Tong uitsteken. nu niet meer gelukkighuurpony waar ze op rond scheuren)...zal je dit niet doen...is het zo niet beter...

vencedor
Berichten: 9350
Geregistreerd: 27-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 21:37

o ow foutje

vencedor
Berichten: 9350
Geregistreerd: 27-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 21:38

wat k bedoelde dat er nu bij ons ook penny meisjes zijn Tong uitsteken met huurpony's. en ik vind het wel handig dat ze het leuk vinde om de stal te doen Haha! gnagna

Locanda

Berichten: 2612
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Noord-Holland en Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 23:12

DAMN wat een gedoe over een vaag begrip!

Wel grappig eigenlijk Haha! .

En als jullie denken dat ik een penny meisje in ontkenning ben,
denk maar lekker verder. Tong uitsteken Clown Knipoog

Esperanza

Berichten: 3281
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Ramsau am Dachstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 00:23

Leuk toppic, heb genoten.

Penny meisjes zijn van die miepjes die ongevraag jouw paard uit de stal halen om hem te borstelen of te longeren. En ja ja, die bestaan echt! En als je er wat van zegt, ben je een arrogant k*twijf!

Locanda

Berichten: 2612
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Noord-Holland en Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 10:09

Esperanza schreef:
Penny meisjes zijn van die miepjes die ongevraag jouw paard uit de stal halen om hem te borstelen of te longeren. En ja ja, die bestaan echt!


WAT?!? Afblijven! Wat zou ik kwaad zijn als dat gebeurde..

dienetje

Berichten: 1242
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 15:39

zoow dan heb je best wel lef als je ongevraagd iemands paard uit de stal haalt en gaat borstele Verward en dan ook nog longere woow das heavy zou egt kwaad worden als ik een eigen paard zou hebben moeten ze er af blijven en alleen met mijn toestemming aan zitten woow wist niet dat het zulke irri mensen ware