mountainhorse rijlaarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Sione

Berichten: 525
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Langedijke, Friesland

mountainhorse rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 10:04

Hoi,

Wie heeft er ervaring in het rijden met mountainhorse rijlaarzen.? Ze lijken mij lekker spoepel en makkelijk aan en uit te doen. Ook vind ik het stoere / robuuste uiterlijk Cool mooi. Maar... rijden ze goed? Thats the Question??

sione


Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 10:26

een stalgenootje van me heeft ze. ze is hier heel terveden over en ze vind ze ook heel fijn rijden. alleen de rits gaat snel stuk.

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 10:28


No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 10:32

Ik heb de sportive riders sinds kort (dus het wat minder robuuste model) en ze rijden heerlijk!

Ook vind ik dat voetbed heerlijk!
Met andere laarzen/schoenen krijg ik vaak zere voeten als ik veel moet lopen die dag en dat heb ik met deze laarzen niet.
Ze lopen ook echt lekker.

Wat mij betreft een aanrader. En wat de ritsen betreft: mij is verteld dat dit een zwak punt was bij de oude uitvoering en dat dit verbeterd is bij het nieuwere model.

Ik heb er in ieder geval nog geen problemen mee gelukkig maar ja ik heb ze ook pas net Haha!

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 10:35

Ik heb ook de high riders, ik vind ze erg fijn maar idd je moet oppassen dat de rits niet kapot gaat, had ik ook en elke keer terug naar de winkel toen mountain horse zelf een email gestuurd hebben ze de winkel een nieuw paar voor mij gestuurd en ook echt anders, gladder leer donderder van kleur..de sportive lijkt mij ook erg fijn misschien wil ik die wel aanschaffen voor wedstrijden..al in al een erg fijn laars!!

"You make me sick, but I love what we're doing here"
Egypt Central
"You Make Me Sick"

<3Verloofd <3

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 10:38

Ik heb de sportive riders, echt heelijke laarzen!
Rijden heel fijn, ik vind ze wat minder goed lopen, maar dat ligt aan mij, niet aan de laarzen Knipoog

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 10:57

Ik heb zelf de sportive riders. Zitten prima en tot nu toe blijven ze heel mooi. Ik heb ze nog niet zo heel lang Knipoog
Het voetbed van de gewone mountain laarzen, die iets groffere zeg maar, is wel beter.

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:00

Sportive riders mag je ook wedstrijden mee rijden toch?
Ik heb ze zelf niet, maar ze lijken me erg fijn!

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:03

jantina schreef:
Het voetbed van de gewone mountain laarzen, die iets groffere zeg maar, is wel beter.


Die snap ik even niet? Ik beide laarzen zit, als het goed is, hetzelfde voetbed.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:09

Tessebes schreef:
Die snap ik even niet? Ik beide laarzen zit, als het goed is, hetzelfde voetbed.


Dat dacht ik ook Verward

Ik heb de sportive riders (de wat luxere versie zeg maar) en daar zit toch een heerlijk voetbed in. Ik heb in ieder geval geen verschil gemerkt met passen. Alhoewel ik de andere ooit een keer een halve minuut heb aangehad omdat ik toch al wist dat ik de sportive riders wilde.

Mijn laarzen hebben in ieder geval een heerlijk voetbed Lachen

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:11

Amanda schreef:
Sportive riders mag je ook wedstrijden mee rijden toch?
Ik heb ze zelf niet, maar ze lijken me erg fijn!

Yep

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:11

In beide laarzen zit deze inlegzool en die bepalen het voetbed toch?
Afbeelding

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 12:01

Ik heb die "stevige", high riders zijn dat geloof ik. Ik vind het voor in de winter fijne laarzen voor erbij, geen koude voeten meer. Maar ik vind het qua gevoel in het rijden toch echt niet op kunnen tegen mijn maatwerk Petries.

Nulla tenaci invia est via

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 13:22

ik heb de sportive riders. Ze rijden idd fijn maar in onderhoud is de rits een groot minpunt. Die gaat nogal snel kapot...bij mij iig.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 13:23

Ik heb geen enkel probleem met de rits. Heb 'm toen ze nieuw waren ingespoten met siliconenspray en als er erg veel modder op zit spoel ik ze eerst even af voordat ik ze open doe, geen enkel probleem!

Nulla tenaci invia est via

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 13:40

Mijn ritsen leven ook nog steeds, ik kijk wel uit dat er geen bagger tussen komt. Ik zal ze idd eens inspuiten met siliconenspray, slim plan.

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 13:46

Heb al bijna 2 jaar de rimfrost waar ik heel gelukkig mee ben en ik heb nu ook ca 1/2 jaar de sportive high riders OK dan!
Mijn ritsen leven ook nog steeds Haha! (en ik kan nou niet zeggen dat ik zo zuinig ben Bloos ) Wel zijn de rimfrost ondertussen bij het knikpunt van je tenen (of hoe noem je dat) ingescheurd, maarja toen had ik er ook wel heel veel mee door de blub gebanjerd en ze niet schoon gemaakt Bloos! maar toen had ik ze ook alweer 1.5 jr Knipoog

Heb er dus wel zooltjes in omdat mijn voeten eigenlijk veel te smal zijn voor het model voet Bloos, maar ze liepen zo heerlijk en zagen er leuk uit dus toen kocht ik ze toch maar en heb er zooltjes voor aan laten meten Knipoog


bij een kennis waren trouwens na 2 maanden al de ritsen kapot en die kon ze gewoon terug sturen naar de fabriek (was waarschijnlijk een fabrieksfout)

/3 3 juni 2018 outdoor Koudbloedenwedstrijd Uden /3
Dolgelukkig met Sayla & Ruari :+: [ITP]Met Say aan Zee! :z [KS-ITP] Sneeuw & Vrieskou :z foto's van 2 buffels... 8-)
☁ ☁ Always look on the bright side of life - Life of Brian ☁ ☁

Danielle_1

Berichten: 2696
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 13:56

Ik meen dat ik de sportive riders heb.
En ik ben er erg goed over te spreken! OK dan!
Eigenlijk zijn het zelfs de fijnste laarzen die ik ooit heb gehad Pling
Ik loop er ook niet mee in de modder,want vocht komt door de rits heen,
en ik hou niet zo van natte sokken Haha!
Overigens ver ik ze zeer regelmatig in,en ze blijven zo ook erg mooi OK dan!

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 13:57

ik heb de sportife high rider(de robuuste ,zeg maar) en ze zotten super!!!
en geen problemen met de rits(ik heb ook wel de vernieuwde versie!)

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:06

Hmm... ik weet eigelijk niet of het dezelfde voetbedden zijn. Ik heb de robuuste wel eens van iemand anders aangehad en die hadden een veel fijner voetbed als die van mijn eigen sportives. Verward

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:09

jantina schreef:
Hmm... ik weet eigelijk niet of het dezelfde voetbedden zijn. Ik heb de robuuste wel eens van iemand anders aangehad en die hadden een veel fijner voetbed als die van mijn eigen sportives. Verward


Ik heb ze toevallig allebei en ik allebei zit het zelfde voetbed. Lachen

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:12

Wij kregen een tip van een bokker: doe lege 1,5 liter limonade flessen in de schacht, dan klappen de ritsen niet om! Het werkt erg goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:15

jantina schreef:
Hmm... ik weet eigelijk niet of het dezelfde voetbedden zijn. Ik heb de robuuste wel eens van iemand anders aangehad en die hadden een veel fijner voetbed als die van mijn eigen sportives. Verward


Dat zijn dus mijn laarzen, ik heb de High Rider en die zitten dus echt anders dan de Sportive van Jantina terwijl we dezelfde maat hebben.
Die van mij zijn veel zachter/veren meer.
Die van de Sportive voelen meer als m'n Petrie's, wat harder/stugger Verward

Nic

Berichten: 9472
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Ik ben kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:18

Ik heb ze sinds kort en ze zitten heerlijk! Ik heb de bruinen. De siliconenspray-tip is een goed idee! Wie weet waarmee ik ze later het beste kan inspuiten ofzo om ze mooi te houden? Ik heb de bruine...

Partir, c'est mourir un peu

Nic

Berichten: 9472
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Ik ben kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:19

O, dubbel "bruine"...

Partir, c'est mourir un peu


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 21 bezoekers