Dit is echt niet normaal!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DoeT
Berichten: 11
Geregistreerd: 25-08-04

Dit is echt niet normaal!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 19:20

Ik had een lease paard wanda, en zat hier eerder onder de naam MITHRANDIR, misshien dat jullie mijn verhaal kennen. Wanda leaste ik voor 60 euro per maand. Ik deed haar net een maand en toen wilde het meisje dat wanda verzorgd als ze niet verleast word, er inene wedstrijden op rijden!! HALLO dat betekent dus dat ik 60 euro per maand ga betalen voor niks, omdat zij wanda moet trainen. Ik zei ik vind het best dat je wedstrijden gaat rijden als het maar niet zo is dat ik voor niks kom, en dat jij steeds aan het rijden bent!

Nu kreeg ik van de week een smsje van de eigenaar (die ik nog maar 1 keer had gezien):

Renske, je kan je spullen halen en wegblijven en ik ben je geen uitleg schuldig.

Dat was het einde van wanda!

DAmN, in 1 maand was ik al gehecht aan wanda en dat merkte ik pas toen ik in tranen uitbarste en toen ik afscheid van haar nam bij haar stal leek het wel of ze me wilde troosten... heel vreemd...

Nu ga ik een paard doen op dezelfde stal... die vroeger iets meegemaakt heeft en nu bang is. Het is op dezelfde stal zodat ik wanda kan blijven zien. Met de eigenaar en dat meisje heb ik niets meer te maken, maar toch het is een gek idee.

Nu heb ik vandaag een telefoontje gehad op een advertentie van me, van een tinker die een leaser zoekt het is ong 80 euro per maand en een half uur fietsen ongeveer en ik mag der alles mee doen wedstrijden buiten rijden etc morgen ga ik kijken.. spannend...

Ik hoop dat ik doetske en die tinker samen kan doen! Ik kan niet kiezen namelijk.

Zondag ga ik echt met doetske kennis maken. En dan een beslissing maken.

Moeilijk hoor, maar ik mis wanda zo erg... Boos! Verdrietig

Ik heb nooit geluk wat betreft lease paarden!! of ze worden verkocht, of ze gaan wat mankeren, of de eigenaar bevalt niet, of het klikt niet!
Of het is te duur! Clown

Stom he?

*fjoej* kan nog steeds wel huilen... Boos!

www.geocities.com/kwpnwanda <-- dat is er!

capopjekop

Berichten: 30656
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:26

wat erg zeg, vimd het niet netjes van de eigenaresse en bovendien je betaalde er wel voor.

maarre veel geluk met je nieuwe leasepaardje *LOL*

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:30

idd niet echt netjes van die eigenaar Scheve mond wel fijn dat je wanda nog kan blijven zien op stal...al zou ik dat super moeilijk vinden om dat andere meisje steeds op haar te zien rijden!!
Ik hoop dat het wat gaat worden met die tinker en dat andere paardje!! en dit keer gaat het vast beter Ach gut

DoeT
Berichten: 11
Geregistreerd: 25-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 19:38

dankje hihi, ik hoop het wel Lachen

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:56

ik vind het niet netjes vna de eighenaarj ij leasde het paard toch hoe kwam hi jdan aan een verzorgster ?
bovendien vind het niet netjes omdat via een sms te vertelllen heel laf

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:41

Wat onbeschofd zeg om dat zo op te lossen (van die eigenaar dan he) Hij had je op z'n minst even kunnen bellen en WEL uitleg kunnen geven. Jij betaalde er toch voor... Het lijkt mij wel erg moeilijk om het paardje elke keer weer te zien als je daar op stal komt, vooral als je ziet dat er iemand anders mee bezig is. Maar in ieder geval veel plezier met de andere paardjes!