wintec voor haflinger

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dees1980

Berichten: 2236
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Alblasserdam

wintec voor haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 12:17

Hai

Ik heb nu een haflingerzadel en ik vind hem niet zo lekker liggen op mijn haffie, ik hoor van een hele hoop mensen dat een wintec een goed zadel is met verwisselbare boom.

Wie van jullie heeft ook een wintec en welke hebben jullie dan?


FunkyMirko

Berichten: 1132
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: gentbrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:19

ik heb een wintec met verwisselbare boom.
omdat men pony ook een heel brede rug heeft, wat waarschijnlijk het geval is bij jou haf.
Ik heb de wintec vzh 500 en de wintec dressuur 500
ik heb ze allebij omdat ik niet kan springen met de dressuur, en niet kan dressuren met de vzh. Ik denk dat het een beetje afhangt aan jezelf wat voor een je neemt

Een paard zonder ruiter is nog steeds een paard, een ruiter zonder paard is maar een mens!! *LOL*

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:36

Er is volgens mij ook een wintec voor brede/weinig schoft paarden.

- Offline -

FunkyMirko

Berichten: 1132
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: gentbrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:42

DeesDeBest schreef:
Er is volgens mij ook een wintec voor brede/weinig schoft paarden.


ja idd speciaal voor haffie's en fjorden enz... kijk maar op http://www.wintec.net.au
links klik je What's new
dan krijg je eerst een bruin zadel te zien, als je iets naar beneden scrollt krijg je een wintec vzh 500 met extra grote boommogelijkheden
met paarse beugels dacht ik...

ik hoop dat je het vind!

Een paard zonder ruiter is nog steeds een paard, een ruiter zonder paard is maar een mens!! *LOL*

Twinkelbell

Berichten: 1187
Geregistreerd: 06-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:49

Ik heb een hele oude dressuur Wintec (=15 jaar oud) vor het inrijden voor mijn jonge haf, ik heb geen idee welke wintec dit precies is.
En een dressuur Wintec 2000, ze hebben beide op een haflinger gelegen.
Beide liggen ze erg goed, allerbei geen verwisselbare boom.
Tja, als een zadel goed ligt, heb ik zoiets dan zijn de verwisselbare boom overbodig, zeker als je maar 1 paard heb. Misschien is het handig dat ie wat dikker kan worden, kan je de boom wisselen.

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:00

Ik heb een wintec pro dressuur op mijn haflinger liggen. Het ligt er super goed. Het zit ook heerlijk! Wat dat betreft zeg ik doen! Mits zo'n zadel op jou haflinger ook goed ligt natuurlijk!

Er zit een witte boom in, dit is de wijdste boom!

Dees1980

Berichten: 2236
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 13:05

FunkyMirko schreef:
ja idd speciaal voor haffie's en fjorden enz... kijk maar op http://www.wintec.net.au
links klik je What's new
dan krijg je eerst een bruin zadel te zien, als je iets naar beneden scrollt krijg je een wintec vzh 500 met extra grote boommogelijkheden
met paarse beugels dacht ik...

ik hoop dat je het vind!



Bedankt voor de link, die wintec 500 lijkt me wel iets voor mij ik denk dat ik daar maar eens voor ga kijken want als ik er een bredere boom in kan zetten dan hoef ik niet speciaal een speciaal zadel te hebben.
Ze heeft een hele moeilijke rug dus ik denk dat ik gewoon iemand laat komen om te passen dan kunnen we de beste uitzoeken.

Leo

Berichten: 50036
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:21

Ik heb een Wintec 2000 met verwisselbare boom voor mijn driejarige haflinger, nadat we twee tweedehands leren zadels geprobeerd hadden.

Het zadel ligt als gegoten op de rug van de pony, en zelf zit je erop als een dijk. Echt een heerlijk zadel, en zeker een aanrader!

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:29

Ik wil binnekort een Wintec Pro aanschaffen voor mijn haflinger...
Mijn vriendin heeft dat zadel ook, het past perfect en het zit heeeeeerlijk... *LOL*
Inderdaad veel beter dan dat harde leren zadel van mij...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: charlieAB, Clairtje_Sun, ComscoreBot, DotBot, GoogleAdsense, IASCrawler en 34 bezoekers